ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت ششم

ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت ششم-۵فروردین۱۴۰۰


وصل ارتباط مجاهدین در اشرف۳ با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در پاریس


و هزاران نقطه در آمریکا، کانادا و اروپا


پیامهای نوروزی اعضای شورای ملی مقاومت


سخنرانیها و پیامهای ۸۹ پارلمانتر و شخصیت سیاسی از ۲۱کشور جهان


آلبانی، آلمان، آمریکا، اسپانیا، استرالیا، اسلواکی، اسلوانی، ایتالیا،


انگلستان، بلژیک، پرتغال، جمهوری چک، رومانی، سوئد، فرانسه


فنلاند، کانادا، کلمبیا، لهستان، لیتوانی و نروژ



سناتور مارک دمسماکر- عضو سنای بلژیک


از صمیم قلب برای شما آرزوی نوروزی شاد را دارم. ایران در حال گذراندن دوره سیاسی تاریکی است اما تاریخ نشان می‌دهد که هیچ دیکتاتوری نمی‌تواند برخلاف خواست مردم و جامعه جهانی پابرجا بماند. ما با هم برای دموکراسی، حقوق‌بشر، و آزادی برای همه شهروندان ایستادگی می‌کنیم. من به همراه بسیاری از نمایندگان مجلس و شهروندان بلژیک با شما هستیم.


یان مرنز – عضو پارلمان انگلستان


من تبریکات ویژه خود را به اعضای مقاومت ایران در اشرف۳ و به رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی تقدیم می‌کنم. مردم ایران با اعتراضات روزانه خود در برابر اختناق و سرکوب رژیم ایران ایستادگی می‌کنند. ما صدای آزادیخواهی شما را می شنویم و ساکت نخواهیم ایستاد و در کنار شما و در کنار مقاومت مردمی تان خواهیم ایستاد.


کلاوس دیتر گروهلر نماینده مجلس فدرال آلمان


امیدوارم که روزهای بهتری، نه تنها برای غلبه بر همه گیر شدن کرونا بلکه برای آزادی و دموکراسی در ایران در پیش رو داشته باشیم. من هم‌چنان مانند گذشته، متأثر از اخبار وحشتناکی هستم که حاکی از بر رحمی رژیم ایران در پاسخ به خواسته‌های آزادی خواهانه مردم ایران هستم. من از اعتراضات علیه این جنایات به‌طور کامل حمایت می‌کنم. من در سال جدید هم‌چنان در کنار شما خواهم بود.



استفانیا پتزوپانه نماینده پارلمان ایتالیا


تبریکاتم را به‌مناسبت سال جدید ایرانی به همه شما تقدیم کنم، من در کنار شما و در کنار مبارزات بسیار شما بوده و هستم، مایلم به خانم مریم رجوی تبریک بگویم. زنی بواقع شجاع، زنی که مبارزه برای حق را به پیش می‌برد، برای او می‌خواهم بواقع سالی پر از تعهد برای آزادی و برای حقوق خلقش آرزو کنم.


دیوید سوویت - نماینده پارلمان کانادا


از طرف همکارانم در پارلمان کانادا خوشوقتم که برای شما نوروز خوبی آرزو کنم. آرزوی قلبی من این است که سال نو پر از چشم‌اندازهای مثبت و تشویق کننده باشد به‌خصوص برای آنهایی که برای احیای آزادی و حقوق‌بشر در ایران فعالیت می‌کنند. امروز ما امیدمان برای آینده ایران و یک ایران دمکراتیک تجدید می کنیم. .


لوئیس لیت راموس - نماینده پارلمان پرتغال


مقاومت ایران امروز، در ایران و سراسر جهان، در حال جنگ برای پایان دادن به زمستان دیکتاتوری مذهبی و بازگشت بهار آزادی است. امروز در ایران، با وجود سرکوب وحشیانه، واحدهای مقاومت برای سرنگونی استبداد و استقرار دموکراسی در سراسر کشور در حال شکوفایی هستند. من به مقاومت بزرگ مردم ایران، خانم مریم رجوی، ساکنان اشرف۳ و واحدهای مقاومت سال نو را تبریک می‌گویم. من بهترین آرزوهایم را به مردم ایران می رسانم و از قیام قهرمانانه آنها حمایت می کنم.



جیانا گانچا – عضو پارلمان اروپا از ایتالیا


سال نو ایرانی را به شما تبریک می‌گویم. شما در مقاومت ایران تلاشهای بسیاری برای تحقق بهار در کشور تان کرده‌اید. همان‌گونه که در اشرف و لیبرتی نشان دادید از هر موانعی می‌توانید عبورکنید. امروز هدف شما پیش بسوی یک ایران آزاد است. مفتخرم که در این سال‌ها از اشرف تا این‌جا با شما هستم و همراه با یکدیگر برای یک ایران آزاد تلاش کردیم. به مردم ایران و نسل جوانی که با رژیم مبارزه می‌کند می‌گویم در پارلمان اروپا پژواک صدای شما هستم.


پروفسور استیون اشنیبام – حقوقدان، آمریکا


هر سال در ایام نوروز به یاد دورانی می‌افتم که با یکدیگر سپری کردیم از نیویورک تا اوتاوا از استکهلم تا ژنو و از اشرف تا لیبرتی و تا تیرانا تا به هدف ایران آزاد و دمکراتیک نزدیکتر شویم. روح بهار و نوروز به ما می‌گوید که این هدف چیزی نیست که توسط رژیم آخوندی از بین برود. عزم ما هرگز سست نخواهد شد.


دکتر مریدیسن برگمن رئیس پیشین مجلس ایالت نیوسات ولز استرالیا


من می‌خواهم همبستگی خودم را با مقاومت ایران اعلام کنم. مطمئنم که سال جدید سالی است که رژیم آخوندها به پایان خودش می رسد.


من هم‌چنین مایلم نوروز را به همه زنان و مردان شگرف اشرف۳ و خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی تبریک بگویم.



اوتو برنهارد - عضو هیأت رئیسه بنیاد کنراد آدنائر، آلمان


من به‌عنوان رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای یک ایران آزاد، صمیمانه نوروز را به شما تبریک می‌گویم. من به‌ویژه به دختران جوان و زنان که کارزار برای آزادی شرکت می‌کنند تحسین می‌کنم. هدف ما این است که بتوانیم هر چه سریعتر سال نو ایرانی را در تهران جشن بگیریم و برای این هدف به مبارزه خود استمرار دهیم.


دتلف واگنر - معاون شهردار منطقه ای برلین


چیزی که من برای همه‌مان در آغاز سال نو آرزو میکنم اینست که ما مشترکاً در ایران جشن بگیریم و این که رژیم آخوندی بالاخره رژیم آخوندی سرنگون شود و آزار و اذیت، اسارت و کشتار شهروندان و سرکوب عقایدشان پایان بگیرد. این آرزوی من برای سال جدید است و این‌که ما یک روزی مشترکاً در ایران گردهم بیاییم و آنجا به همدیگر سلام کنیم و در روزی مثل امروز به یکدیگر بگوییم «سال نو مبارک».


آلن نری – عضو پیشین سنای فرانسه


سلام به همه دوستان اشرفی! در این روز بهار ایرانی، می‌خواهم درود و حمایت خودم را از مقاومت ایران که با جسارت رئیس‌جمهور برگزیده مریم رجوی جان گرفته است، ابراز کنم. بهار، تولد دوباره است، بازگشت به زندگی است. من آرزو می‌کنم که ایران در این سال جدید شاهد دموکراسی، آزادی و برابری باشد.


الیزابتا زامپاروتی – عضو پیشین پارلمان ایتالیا


برای مردم ایران، برای دوستانم در اشرف۳ و برای رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران سال خوبی را آرزو می‌کنم. آرزو می‌کنم سال جدید سال تغییر در ایران و سال فرا رسیدن آزادی به ایران باشد. من در این مبارزه مشترک برای آزادی، دمکراسی و حقوق‌بشر هم‌چنان در کنار شما خواهم بود.


مطالب مرتبط


ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت پنجم


ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت چهارم


ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت سوم


ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت دوم


سخنان نوروزی خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ـ پاریس اور سوراواز


پیامهای تبریک نوروز ۱۴۰۰ در کنار سفره‌های هفت سین - سال ۱۴۰۰سال قیام و شور و امید و سال پیشروی


لطفا به اشتراک بگذارید: