دروغهایی در هم تنیده ـ دروغی به نام واکسن رایگان تا پیش از سال۱۴۰۰ ـ از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت ـ دروغی به نام واکسن رایگان تا پیش از سال۱۴۰۰


واقعیتی به نام حاکمیت دزد و چپاولگر آخوندی در همدستی با کرونا

خامنه‌ای و رژیمش برای فرار از پیامد‌های نفرت اجتماعی به‌ خاطر عدم واکسیناسیون،

دست به‌انواع مانورها و لفاظی‌ها می‌زنند؛ تا هدف جنایتکارانهٔ خود را بپوشانند.دروغهایی در هم تنیده ـ دروغی به نام واکسن رایگان تا پیش از سال۱۴۰۰ ـ از دروغ تا واقعیت

یکبار آخوند روحانی مدعی می‌شود «آثار واکسن‌ها هنوز خیلی برای ما مشخص نیست... در ابهام است» و در حالی که کشورهای جهان در واکسیناسیون عمومی و رایگان از هم سبقت می‌گیرند، روحانی به‌طرز مسخره‌ای می‌گوید: «خیلی‌ها در دنیا از واکسن احتراز می‌کنند!» (۹ اسفند).

یکبار دیگر با دود و دم از واکسیناسیون ۵۰هزار نفر با واکسن داخلی حرف می‌زنند، اما به‌ نظر می‌رسد که این همان است که قرار بود بر اساس توافق رژیم و کوبا به‌عنوان «مرحله سوم آزمایش انسانی در ایران» به اجرا درآید (سایت رادیو آلمان-۲۰دی).

اکنون این سؤال مطرح می‌شود که آیا این ۵۰هزار نفر خبر دارند که موضوع آزمایش هستند یا نه؟ اگر چنین باشد، این یک جنایت ضدبشری دیگر است و مجامع بین‌المللی باید در مورد آن تحقیق کنند.

همین مانورها و دودوزه‌بازی‌هاست که باعث شده خود ارگانهای رژیم هم سؤال کنند: «چگونه می‌شود به‌ حرفهای وزیر بهداشت اعتماد کرد؟» (مستقل-۱۲ اسفند). وزیر بهداشتی که «یکبار می‌گوید شده است مدیرکل مرده‌شورخانه و هفته بعدش اظهار می‌کند که جهان به‌خاطر مدیریت و کنترل کرونا در کشور ما حیرت‌زده است!» (روزنامهٔ حکومتی آرمان-۱۳ اسفند).

مشکل عدم واکسیناسیون در ایران فنی و تکنیکی نیست. البته «بهانهٔ (دیگر) تحریم است» و طوری وانمود می‌کنند که «گویی همهٔ راه‌ها به‌تحریم ختم می‌شود» (مستقل-۱۳ اسفند)، اما این بهانه هم دیگر رنگی ندارد و مقامات آمریکایی هم بارها اعلام کرده‌اند تحریم هیچ ربطی به‌غذا و دارو ندارد

مطالب مرتبط


دروغی به نام مشخص نبودن آثار و عوارض واکسن کرونا ـ از دروغ تا واقعیت

واکسن؛ فریبکاری، بازی با جان مردم
لطفا به اشتراک بگذارید: