چیزی نخورید عوضش شهر موشکی داریم ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ چیزی نخورید عوضش شهر موشکی داریم ـ ۱۷فروردین۱۴۰۰


نگاهی به افزایش قیمت مواد خوراکی در شب عید و توان خرید مردم

بر اثر فساد حکومتی و سیاست‌های تبهکارانه رژیم، قیمت کالاهای مورد نیاز مردم باز هم افزایش یافت.

قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی به ۱۸۰هزار تومان، هر شانه تخم‌مرغ به ۵۰هزار تومانچیزی نخورید عوضش شهر موشکی داریم ـ قضاوت با شما

و ارزانترین ماهیها به کیلویی ۵۰هزار تومان رسیده است.

روزنامه حکومتی وطن امروز ۱۶فروردین به بحران گرانی مرغ و کمیاب شدن آن‌که به بحرانی تراژدیک

تبدیل شده اشاره کرده و می‌نویسد: مردم نوروز خود را با تلخکامی در تأمین این کالا سپری کردند و این‌طور که پیداست این سناریو به شکل فجیع‌تر قرار است در ماه مبارک رمضان نیز تکرار شود.

این روزنامه حذف کامل گوشت از سفره مردم را تنها چاره دانسته که در نتیجه مجبورند به حبوبات روی بیاورند که آنها نیز گران شده‌اند.

گزانی انواع مواد غذایی پایه در حالی سفره های مردم فقیر ایران را کوچک و کوچکتر می کند که رویترز نوشت رژیم ایران روز دوشنبه۲۵ اسفند تصاویری از آنچه ادعا می‌کند یک پایگاه سپاه پاسداران مجهز به موشکهای کروز و بالستیک و جنگ‌افزارهای الکترونیکی است، منتشر کرد.

تلویزیون حکومتی این پایگاه را یک شهر موشکی توصیف کرد و ردیف‌هایی از موشکها در انبار با دیوارهای سیمانی را نشان داد. سال گذشته، سپاه اعلام کرد که تعدادی «شهر موشکی زیرزمینی» در امتداد خط ساحلی خلیج‌فارس ساخته است.

به‌دنبال گران شدن نرخ کرایه تاکسی، قیمت بلیط مترو و اتوبوس هم گران می‌شود.

خبرگزاری حکومتی مهر ۱۶فروردین نوشت: قیمت بلیط مترو ۲۵درصد و بلیط اتوبوس ۳۵درصد گرانتر می‌شود. قیمت بلیت تک سفره مترو به ۲هزار تومان و بلیت اتوبوس به حدود ۱۲۵۰ تا ۱۳۵۰تومان از ابتدای اردیبهشت ماه افزایش می‌یابد.

مطالب مرتبط


از کرونایاب مستعان تا حل مشکل تحریم ـ قضاوت با شما

رونمایی پاسداران جنایتکار از یک شهر موشکی زیرزمینی
لطفا به اشتراک بگذارید: