گفتگوی کارشناسی در مورد علل پیک چهارم کرونا در ایران و راه حلها ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تیک تاک ـ گفتگوی کارشناسی در مورد علل پیک چهارم کرونا در ایران و راه‌حلها ـ قسمت اول ـ ۲۱فروردین۱۴۰۰


گفتگو با دکتر مسعود کاشفی از بلژیک


شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع روحانی را به سوءمدیریت متهم کرد و از ارسال نامه این کمیسیون

به رئیس قضاییه برای برخورد قضایی با روحانی خبر داد و گفت: «بارها به ایشان توصیه شد روزی ۳۰پروازگفتگوی کارشناسی در مورد علل پیک چهارم کرونا در ایران و راه حلها ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

از خوزستان به نقاط مختلف کشور را لغو کنند، اما کاری نکردند. چرا هیچ اشاره‌یی به نامه اخیر وزیر بهداشت برای لغو پروازهای ترکیه و مخالفت خودش با این درخواست نکرد؟! ۲.۵ماه قبل به ایشان نامه نوشتم و هشدار دادم که تمام پروازهای کشورهای اروپایی را که کرونای انگلیسی در آنها شایع است، لغو کنید؛ کدامیک را لغو کردند؟! بارها وزیر بهداشت و بقیه گفتند سفرها کنسل شود، اما آقای روحانی روز هفتم فروردین گفت پیک کرونا تمام شده است»

حمید عمادی عضو کمیته علمی کرونا گفت: «کسی نمی‌تواند بگوید غافلگیر شدیم، اکنون بی‌توجهی‌ها، آثار خود را نشان می‌دهد. فقط ویروس انگلیسی نیست که پخش شده، ویروس های برزیلی و ویروس های جهش‌یافته دیگر هم در کشور منتشر شده است. آمار مبتلایان به‌شدت بالا رفته و یکی دو هفته آینده همگان مشاهده می‌کنند که آمار مرگ و میر چقدر بیشتر می‌شود»

مردانی، عضو کمیته علمی کرونا گفت: «تخت‌های بیمارستانی و بخش‌های ICU کاملاً مملو و پر هستند، یکی از موضوعاتی که پرسنل بیمارستانی را کلافه کرده نداشتن جای کافی برای بستری است. ما پیش‌بینی می‌کنیم آمار مرگ و میر از این هم خیلی بیشتر شود»

تیک تاک ـ روحانی و وحشت از چند صدایی در درون حاکمیت آخوندی ـ قسمت دوم


گفتگو با احمد گل افشار



مطالب مرتبط

آخوند روحانی و ادامه دروغ درمانی و شکایت از معاندان نظام آخوندی ـ تیک تاک

کرونا در جهان: فرانسه به‌زودی شاهد پیک موج چهارم پاندمی کرونا خواهد بود
لطفا به اشتراک بگذارید: