دیدارهای خانم رجوی در آغاز سال جدید ـ پاریس ـ اور سور اوآز

دیدارهای خانم رجوی در آغاز سال جدید ـ پاریس ـ اور سور اوآز-۲۳فروردین۱۴۰۰


دیدارهای خانم رجوی در آغاز سال جدید


پاریس-اور سور اوآز


به‌مناسبت نوروز و سال جدید۱۴۰۰ خانم مریم رجوی طی دیدارهایی با شخصیت‌های فرانسوی و


اهالی اورسور اواز و شهروندان استان والدواز، ضمن قدردانی و تشکر از حمایتهای بی‌دریغ آنها،


آخرین تحولات اوضاع ایران و موقعیت مقاومت و جایگزین دموکراتیک شورای ملی مقاومت در رویارویی با فاشیسم مذهبی را برای آنان توضیح داد.


خانم رجوی در دیدار نوروزی با ژان فرانسوا لوگاره و ژان پیر مولر رؤسای مشترک کمیته منتخبان برای ایران دموکراتیک،


ضمن قدردانی از فعالیت‌های این کمیته تأکید کرد مردم ایران منتخبان مردم فرانسه را که در سخت‌ترین روزهای مردم ایران به حمایت از مقاومت ما در برابر فاشیسم مذهبی برخاستند هرگزفراموش نخواهند کرد.


ژان فرانسوا لوگاره با اشاره به دیدارش از اشرف۳ گفت مجاهدان اشرفی نمونه‌هایی از ارزشهای انسانی و مقاومت هستند. آنها یک الگو و سرمشق نمونه هستند.


و روحیه همبستگی و نبرد مشترک و جمعی آنها ستایش‌انگیز است و شما امیدهای آنها را متبلور می‌کنید. من و آقای مولر از احزاب سیاسی مختلف هستیم.



و تجربه حزبی و منتخب مردم را داریم. ولی در تجربه سیاسی خودمان چنین وحدت و مشارکتی را ندیده‌ایم.


تجربه‌ای که ما با مقاومت شما داشته‌ایم یک نمونه و الهام‌بخش ماست در این‌که می‌توان با اراده و انرژی و شجاعت زندگی و محیط و دنیای پیرامون را عوض کرد.


ژان پیر مولر نیز گفت اشرفی‌ها انسانهای نمونه هستند. ما از شجاعت و فروتنی آنها شگفت‌زده شدیم. لحظات بزرگی را با آنها گذراندیم. آنها خیلی احترام‌برانگیز هستند.


مبارزه شما به ما اضافه کرده است. افرادی را شناختیم و داستانهایی از آنها شنیدیم که جای دیگری ندیدیم.


ژیلبرمیتران رئیس فرانسه لیبرته (بنیاد دانیل میتران) با تبریک نوروز و یادآوری حمایتهای دیرین مادرش دانیل میتران از مقاومت ایران و مجاهدان اشرفی برای دیدار مجدد از اشرف۳ ابراز علاقه کرد .


و گفت: «مادرم خیلی شما را دوست داشت. چه به‌خاطر مبارزه‌یی که دارید و چه به‌خاطر کاراکتر شخص شما. او خودش را در شما و ارزشهای شما بازمی‌یافت»


ژرمی شومت مدیرکل بنیاد دانیل میتران در این دیدار گفت: دانیل میتران در قلب حرکت و فعالیت بنیاد است. ما در بنیاد دانیل میتران هم‌چون همیشه در کنار شما خواهیم بود.


آلن ویوین، وزیر پیشین مشاور در امور خارجه، با تبریک سال نو و تأکید بر استمرار حمایت خود از مقاومت ایران گفت مقابله با رژیم آخوندی یک ضرورت برای صلح و آرامش منطقه است.


و روند تحولات، اتخاذ یک سیاست قاطع علیه رژیم را ضروری می‌سازد.


استاندار ایوبونه رئیس سازمان ضد جاسوسی فرانسه در دوران ریاست‌جمهوری فرانسوا میتران پیروزی مقاومت ایران را راه‌حل بنیادی برای بحرانهای منطقه توصیف کرد.



و گفت جامعه بین‌المللی با رژیمی در ایران طرف حساب هست که هیچ قاعده‌یی را قبول ندارد. چنین نمونه‌یی را در هیچ کجا نمی‌بینیم.


حتی رژیم موسولینی هم برای حقوق بین‌الملل بیشتر از این رژیم ارزش قائل بود متأسفانه این رژیم حاکم بر کشوری است که در تاریخ بشر رفرانس و مرجع بوده است.


اما در مقابل مقاومت شما یک مقاومت پیروزمند است. این یک پدیده خارق‌العاده است که ۴۰سال است دوام داشته و توانسته هم در داخل و هم در بیرون مرزهایش خودش را تثبیت کند.


خانم رجوی در دیدارهای نوروزی با همسایگان اور سور اوراز و شهروندان استان والدواز از حمایتهای ارزشمند آنها از مقاومت مردم ایران سپاسگزاری کرد .


و افزود وقتی بلیه رژیم آخوندی از بین برود، نه فقط برای مردم ایران بلکه برای مردم خاورمیانه، بعد از ۴دهه دوران آزادی و صلح و آرامش فرا خواهد رسید.


خواست مردم و مقاومت ایران این است که آمریکا و اروپا به‌باج‌خواهی آخوندها تن ندهند .


و در برابر نقض حقوق‌بشر توسط این رژیم سرکوبگر و خطرات آن برای منطقه و جهان مانند تروریسم و برنامه اتمی و برنامه موشکی و دخالت‌های منطقه‌یی آن بایستند.


خانم رجوی با اشاره به همبستگی انسانی در مقابله با پاندمی کرونا تأکید کرد اگر انسان‌ها در همبستگی با هم حرکت کنند.


و هر کس قبل از خودش به دیگری فکر کند، می‌توان غیرممکن را از لغتنامه حذف کرد. مجاهدین در اشرف و ما در مقاومت ایران با کمک شما بسیاری غیرممکنها را ممکن کردیم.


خانم رجوی خطاب به حامیان فرانسوی مقاومت و با اشاره به عبارت «غیرممکن کلمه‌ای فرانسوی نیست»، افزود همیشه می‌توان یک راه‌حل پیدا کرد. باید استقامت داشت و با هم برای هدف مشترک کار کرد.


به همین دلیل است که اطمینان دارم با مقاومت و نبرد مجاهدین اشرف۳ و با حمایتهای شما ما می‌توانیم رژیم را که بدترین ویروس بشریت است شکست بدهیم.



واکسن این ویروس، مقاومت ایران همراه با دوستان وفادارش در سراسر جهان است.


همسایگان اور سور اوراز و شهروندان استان والدواز با تأکید بر حمایتشان از اهداف خانم رجوی بر همبستگی و عهد و پیمان ایستادگی در کنار مردم ایران در مقاومت برای آزادی پای فشردند.



مطالب مرتبط


مریم رجوی اجلاس میان دوره یی شورای ملی مقاومت ایران ـ رای هر ایرانی سرنگونی است ـ ۱۵فروردین۱۴۰۰

دیدارهای مریم رجوی در آغاز سال جدید

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: