فاجعه کرونا و تشدید جنگهای باندی در درون رژیم ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تیک تاک ـ فاجعه کرونا و تشدید جنگهای باندی در درون رژیم ـ ۲۸فروردین۱۴۰۰


گفتگو با احمد گل افشار

در جنگ و دعواهای درونی و در رأس نظام، مجلس آخوندی بار دیگر قضاییه جلادان را بر سر روحانی

چماق کرد و به گزارش خبرگزاری مهر رژیم روز یکشنبه ۲۲فروردین شکایتی از آخوند روحانی رافاجعه کرونا و تشدید جنگهای باندی در درون رژیم ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

با ۱۹۰ رأی موافق ۹ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع به تصویب رساند.

در این شکایت رئیس‌جمهور ارتجاع به خودداری از اجرای قانون امضا و ابلاغ قوانین مصوب ظرف پنج روز متهم شده است.

مجلس آخوندی۱۳ فقره از قوانین مصوب خود از جمله قانون رسیدگی به دارایی مقامات دولت را ردیف کرده و از آخوند روحانی شاکی شده که از امضا و ابلاغ آنها سرپیچی کرده است.

هم‌چنین به گزارش خبرگزاری مجلس آخوندی، در جلسه روز یکشنبه، برخی از مهره‌های باند غالب در وحشت از عواقب عملکرد مجرمانه رژیم و شیوع کرونا و هم‌چنین نارضایتی مردم از وضعیت بحرانی معیشتی، آخوند روحانی را شلاق‌کش کردند:

نظری: کجای دنیا رئیس‌جمهور یک کشور برخلاف نظر همه کارشناسان اش مستبدانه اعلام می‌دارد از نظر من پیک کرونا تمام شده است و این‌چنین کشور را متحمل خسارات مالی و جانی می‌کند اگر از مشاوران معتمد خود مشورت نمی‌گیرید پس از کجا مشورت می‌گیرید؟

سعید نمکی، وزیر بهداشت رژیم آخوندی روز ۲۲فروردین گفت: «وضعیت نقشه‌های کرونا در کشور نشان می‌دهد که به سمت قرمزتر شدن کشور و به سمت رنگ سیاه پیش می‌رویم».

وزیر بهداشت آخوند روحانی گفت: «در کل کشور متأسفانه آمار بستریها رو به فزونی است و خیلی از مسئولان دانشگاهها ... احساس سخت و سنگینی از بار بیماری دارند و کمبود امکاناتی که ممکن است، بهرحال پاسخگو نباشند».

تیک تاک ـ گفتگوی کارشناسی در مورد بحران کرونا در ایران و جهان ـ قسمت دوم


گفتگو با دکتر خسرو نیک ذات از ایتالیا


مطالب مرتبط


نگاهی به اصلی‌ترین بحرانهای حاکمیت در بن‌بست مانده آخوندی ـ تیک تاک

رژیم آخوندی مجرم اصلی فاجعه کرونا
لطفا به اشتراک بگذارید: