طرح فشار حد اکثری روی رژیم آخوندی ولی این بار در دولت بایدن ـ بیست دقیقه

طرح فشار حد اکثری روی رژیم آخوندی ولی این بار در دولت بایدن ـ بیست دقیقه ۴اردیبهشت۱۴۰۰


 رونمایی از طرح «فشار حداکثری» علیه رژیم ایران


به گزارش واشنگتن فری‌بیکن چهارشنبه یکم اردیبهشت گروهی از نمایندگان عضو کمیته مطالعاتی جمهوری‌خواهان روز چهارشنبه طرحی قانونی را معرفی کردند که به موجب آن کارزار فشار حداکثری علیه رژیم ایران، که در دولت قبلی آمریکا به اجرا گذاشته شده بود، برای تبدیل شدن به قانون به کنگره ارائه می‌شود. مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا، هم در این مراسم حضور داشت.

 مذاکرات اتمی در چشم اندازی مبهم


سخنگوی کاخ‌سفید، جن ساکی (۲اردیبهشت) در خصوص به نتیجه رسیدن مذاکرات اتمی در حالی که با خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت: «هیأت آمریکایی به ریاست رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در مذاکرات وین رویکردهای مختلف مهمی را در ارتباط با گام‌هایی که رژیم ایران و ایالات متحده لازم است برای بازگشت دوجانبه به انطباق با توافق هسته‌یی بردارند، بررسی کرده است».

درگذشت میشل کیلو یار مقاومت ایران و چهره برجسته اپوزیسیون سوریه


میشل کیلو نویسنده و منتقد سرشناس سوری در تبعید و از مخالفان سرسخت رژیم اسد روز دوشنبه ۳۰ فروردین در پاریس بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

میشل کیلو رئیس مرکز بنیاد دفاع از آزادی بیان و عضو کانون آزادی ها، چندین کتاب در رابطه با اندیشه‌های سیاسی و هم‌چنین مقالات مختلفی در مطبوعات به ثبت رسانده است.

 نمایش انتخابات در سوریه


رژیم دیکتاتوری اسد قصد دارد که پنجم خرداد ( ۲۶ مه) انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار کند.

به گفته اپوزیسیون سوریه بسیار واضح است که در این نمایش نیز مانند گذشته قرار است بشار اسد برنده شود و قدرت را مانند نظام موروثی ولایت فقیه در ایران در دست خود داشته باشد.

پلیس متهم به قتل سه بار مجرم شناخته شد


هیات منصفه دادگاه مینیاپولیس، دریک شووین مامور سابق پلیس این شهر را به اتهام قتل جورج فلوید گناهکار شناخت.اعضای هیات منصفه پلیس متهم را در کلیه عناوین اتهامی قتل عمد و غیرعمد مجرم شناختند.

 مطالب مرتبط


سایت اکسپرس ، مخالفان داخل رژیم کماکان جلوی جاه طلبیهای اتمی او را می گیرند ـ بیست دقیقه

 ادامه محاکمه تروریست های رژیم در بلژیک- بیست دقیقه – ۲۶مهر۹۹

آمریکا دو بمب‌افکن بی-۵۲ به منطقه اعزام کرد
لطفا به اشتراک بگذارید: