تعلل در خرید واکسن و کوبیدن بر طبل واکسن پولی ـ از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت ـ تعلل در خرید واکسن و کوبیدن بر طبل واکسن پولی ـ ۵اردیبهشت۱۴۰۰


در حالیکه موج چهارم کرونا افسار گسیخته مردم را به کام می کشد

رژیم آخوندی از همان ابتدای ورود کرونا به کشور به‌گفته خامنه‌ای آنرا «فرصت» و «نعمت» دانست و با سیاست کلان تلفات سعی کرد که با این بحران در برابر خشم و خیزش مردم سد ببندد و چند صباح دیگری برای بقای خودش زمان بخرد.تعلل در خرید واکسن و کوبیدن بر طبل واکسن پولی ـ از دروغ تا واقعیت

در راستای این سایت ضدمردمی و ضدانسانی انواع و اقسام ترفندها را بکار برد از جمله این‌که در دوماهه اول شیوع بیماری به‌دلیل برگزاری نمایشات ۲۲بهمن و انتخابات مجلس و سایر سیاست‌های ضدمردمی، شیوع بیماری و گسترش آنرا به مردم اطلاع‌رسانی نکرد.

بسیاری از دولتها در همان مرحله اولیه بحران در کشورشان سیاست قرنطینه کردن مناطق آلوده را اتخاذ کردند، نظام آخوندی از این سیاست سر باز زد و مقامات دولت روحانی به‌گونه‌یی بلاهت‌بار موضوع قرنطینه را رد کردند و بعضاً قرنطینه را مربوط قرون وسطی دانستند.

پس از این‌که واکسن بیماری کشف شد علی خامنه‌ای به بهانه این‌که واکسن‌ها ساخت کشورهای غربی است ورود واکسنهای معتبر به کشور را ممنوع اعلام کرد.

اما پس از کارزار بزرگ مردمی و خواست آنها برای خرید و تزریق واکسن، رژیم مجبور شد میزان محدودی واکسن از چین و روسیه را وارد کند، و در زمینه واکسیناسیون عمومی مردم نیز سیاست قطره‌چکانی در پیش بگیرد.

مطالب مرتبط


دروغی به نام تلاش برای جلوگیری از موج چهارم کرونا ـ از دروغ تا واقعیت

کرونای ولایت و تجارت ننگین واکسن
لطفا به اشتراک بگذارید: