بزرگداشت روز جهانی کارگران و زحمتکشان ـ خیز به پا کاوه ها ـ قسمت اول و دوم

خیز به پا کاوه ها ـ اعتراضات کارگران میهن در سال۹۹ ـ قسمت اول ـ ۷اردیبهشت۱۴۰۰


نگاهی به تجمعات اعتراضی کارگران زحمتکش


تجمع اعتراضی کارکنان شرکت توزیع برق کشور

کارکنان شرکت توزیع برق کشور جهت احقاق حقوق خود روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند جلوی درب شمالی مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری بهبهان در آستانه عید نوروزبزرگداشت روز جهانی کارگران و زحمتکشان ـ خیز به پا کاوه ها ـ قسمت اول و دوم

پاکبانان شهرداری بهبهان صبح امروز سه شنبه ۲۶ اسفند به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود در مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند.

جمعی از کارگران امروز در اعتراض به آنچه عدم پرداخت حقوق خود عنوان می‌کردند در برابر ساختمان شورای شهر تجمع کرده و نسبت به وضعیت موجود اعتراض کردند.

تجمع اعتراضی دامداران شهرستان گناباد

دامداران سنتی به‌دلیل عدم حمایت کارگزاران حکومتی از گاوداران سنتی و بالا بودن قیمت خوراک دام و کنستانتره و پایین بودن قیمت شیر مجبور به فروش دام‌های شیری هستند و این تیشه‌ای است به ریشه دامدار سنتی است. این دامداران مقابل جهاد کشاورزی شهرستان گناباد تجمع اعتراضی برپا کردند.

ادامه اعتصاب کارگران راه‌آهن کرج و ورامینراهدارهای غیور ورامینی و کرج در ادامه اعتصاب خود امروز دوشنبه ۲۵ اسفند از تحویل‌گیری شیفتهای خود ممانعت کرده و به اعتصابشان را ادامه دادند.

تجمع اعتراضی کارگران ایران مایع تبریز

شماری از کارگران کارخانه ایران مایع (گل مایع) در تبریز در اعتراض به تصمیم کارفرما در خصوص تعطیلی این کارخانه به بهانه کمبود مواد اولیه دوشنبه ۲۵اسفند در مقابل این کارخانه دست به تجمع اعتراضی زدند.

کارگران شاغل در واحد تولیدی ایران مایع تبریز گفتند: در روزهای گذشته، کارفرمای کارخانه ایران مایع به بهانه کمبود مواد اولیه تولید اقدام به تعطیلی این واحد بزرگ تولیدی کرده و از کارگران درخواست کرده محل کار خود را ترک کنند.

خیز به پا کاوه ها ـ حداقل دستمزد کارگران و نحوه محاسبه آن ـ قسمت دوم


گفتگو با ابوالفضل فولادوند



مطالب مرتبط


اخبار ، اعتراضات و خیزشها در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران

رخداد ـ خیزش کارگران، کشاورزان و غارت‌شدگان
لطفا به اشتراک بگذارید: