صدای پای ویروس کشنده کرونای هندی در ایران تحت حاکمیت ولایت فقیه ـ تیک تاک

تیک تاک ـ صدای پای ویروس کشنده کرونای هندی در ایران تحت حاکمیت ولایت فقیه ـ ۷اردیبهشت۱۴۰۰


گفتگو با دکتر سینا دشتی از سوئد


کرونای جهش‌یافته سراسر کشور را در نوردیده وصحبت از ورود کرونا جهش‌یافته هندی است که به‌مراتب از انواع جهش‌یافته قبلی خطرناک‌تر است.

ابتلای مردم به کرونا آن‌چنان فراگیر است که که بیمارستانها و پزشکان کشور هشدار می‌دهند وضعیت بسیار خطرناک است و سیستم بهداشتی و بیمارستانهای کشور ظرفیت پذیرای بیمار بیشتری را ندارند.صدای پای ویروس کشنده کرونای هندی در ایران تحت حاکمیت ولایت فقیه ـ تیک تاک

در زمینه بحرانی‌تر شدن وضعیت کشور با ورود ویروس هندی کرونا آخوند حسن روحانی گفت: «امروز یک خطر دیگر پیش روی ما هست و آن ویروس هندی هست که از انگلیسی هم بدتر است از برزیلی هم بدتر است از آفریقای جنوبی هم بدتر است از همه اینها بدتر است و اگر این ویروس دو مرتبه وارد کشور بشود ما یک مشکل بزرگ پیدا می‌کنیم».

بیماری در کشور آن‌چنان گسترش پیدا کرده و شرایط به قدری بحرانی است که به‌رغم این‌که پیش از این بارها روحانی بحران را کوچک‌نمایی و حتی روز ۷فروردین ادعا کرد از پیک کرونا عبور کردیم، ناگزیر به اعتراف شد و گفت: «آمارها نگران‌کننده است به‌راحتی از این پیک نجات نخواهیم یافت».

او دجالگرانه مردم را مقصر این وضعیت دانست و آنها را تهدید به سرکوب کرد: «نیروهای ناجا و انتظامی در ادارات کنترل شدید خواهند کرد».

یعنی این‌که رژیم اضافه بر پیش برد سیاست سرکوب عام مردم، سرکوب خاص آنها را نیز به بهانه شایع کردن بیماری کرونا پیش خواهد برد.

نیاز به توضیح نیست که این وضعیت به‌غایت دهشتناک در اثر سیاست ضدمردمی حاکمیت در گسترش بیماری، و گرفتار کردن مردم در دام کرونا به‌وجود آمده است.

مطالب مرتبط


جنایت سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی و رازهایی که آشکار می‌شود ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

کرونای هندی در بوشهر
لطفا به اشتراک بگذارید: