هیولای غارت در خراب آباد محنت و مسکن مهر آیینه عملکردی فاجعه‌بار ـ مجله اجتماعی اقتصادی

مجله اجتماعی اقتصادی ـ هیولای غارت در خراب آباد محنت و مسکن مهر آیینه عملکردی فاجعه‌بار ـ ۸اردیبهشت۱۴۰۰


نگاهی به موضوعات اجتماعی و اقتصادی میهن


به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم)، رئیس اداره جهاد کشاورزی رژیم در کاشان «از قلع و قمع ۲۳ واحد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی تقی‌زاده کاشان خبر داد». این اقدامات با بهانه تغییر کاربری اراضی کشاورزی صورت گرفته است (۵اردیبهشت).

این کارگزار رژیم اذعان کرد که در این اقدام سرکوبگرانه نیروهای انتظامی نیز حضور داشته‌اند. وی پس از انهدام خانه‌های مردم بر سرشان گفت: «در اجرای حکم تغییر کاربری اراضی کشاورزی امروز، جهاد کشاورزی هیچ‌گونه خللی در مالکیت و تصرفات افراد نمی‌داند و دخالتی در موضوع مالکیت افراد ندارد و این اقدام در راستای حفظ اراضی کشاورزی انجام شده است».

تخریب خانه مردم بر سرشانهیولای غارت در خراب آباد محنت و مسکن مهر آیینه عملکردی فاجعه‌بار ـ مجله اجتماعی اقتصادی


شایان ذکر است که مدتی است رژیم آخوندی با پوش همین محمل در شهرها و مناطق مختلف ایران دست به تخریب خانه‌های مردم بر سرشان می‌زند.

تخریب خانه‌ها در آمل


حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی رژیم در آمل ـ ۱۹فروردین۱۴۰۰ گفت: «چهار مورد دیوارکشی غیرمجاز به مساحت ۳هزار مترمربع در زمینهای کشاورزی منطقه کوهستانی لاریجان آمل تخریب شد».
یک هم‌وطن: خدا لعنت کنه خامنه‌ای رو خدا لعنت کنه خمینی رو تف تو روح اینها.

تخریب خانه‌ها در شاندیز


مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی رژیم در شاندیز مشهد به دستور دادستان این شهر صبح دوشنبه ۱۶فروردین با چند دستگاه لودر به زمینهای مردم هجوم آوردند و شروع به تخریب خانه‌ها و باغهای مردم این منطقه کرده‌اند. این تخریب روز سه‌شنبه نیز ادامه داشت.

مطالب مرتبط


صف و گرانی از آن مردم ایران و دروغ‌درمانی نظام آخوندی ـ مجله اجتماعی اقتصادی

انهدام ۲۳خانه در کاشان توسط نیروهای سرکوبگر رژیم
لطفا به اشتراک بگذارید: