ادامه تأخیر واکسیناسیون در ایران میدان دادن کشتار به کرونا ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تیک تاک ـ ادامه تأخیر واکسیناسیون در ایران میدان دادن کشتار به کرونا ـ ۱۱اردیبهشت۱۴۰۰


گفتگو با دکتر ولی افسری از آلمان


اظهارات سران رژیم از جمله شخص روحانی در مخالفت با خرید واکسن معتبر در حالی است اکنون که در اثر این اقدام ضدانسانی رژیم آمار مبتلایان به بیماری و فوت‌شدگان آن به طرز سرسام آوری بالا رفته است،ادامه تأخیر واکسیناسیون در ایران میدان دادن کشتار به کرونا ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

آخوند حسن روحانی برای دربردن خود و دولتش از زیر بار این سیاست ضدمردمی مدعی شد موضوع تحریم‌ها باعث شده تا واکسن تهیه نشود: «پس از انتشار اولین اخبار درباره ساخت واکسن برای کرونا دستور پیگیری واردات واکسن را صادر کردم

اما مشکل این بود که مدت زمان قابل توجهی طول کشید تا سازمان جهانی بهداشت برخی واکسن‌ها را تأیید کند و از سوی دیگر این نگرانی وجود داشت که هیچ‌کدام از این واکسن‌ها دوره‌های آزمایشی ساخت را به‌طور کامل سپری نکرده بودند.

پس از عبور از همه این مسائل وقتی خواستیم برای خرید واکسن قرارداد منعقد کنیم با مسأله دیگری مواجه شدیم و آن بی‌رحمی غیرقابل تصور جهانیان و به‌ویژه آمریکا بود که هم در دوره دولت قبل و هم در این دولت ادامه دارد. به هیچ‌وجه تصور نمی‌کردیم که دولتی بخواهد مقابل تلاش‌های دولتی دیگر برای محافظت از شهروندانش در برابر بیماری‌ای چون کرونا مانع‌تراشی کند»

باید به این شیخ شیاد گفت اولاً دروغ می‌گویی، ثانیا حالا که تحت فشار مردم مجبور به وارد کردن واکسن شده‌ای چه کار مهمی برای مردم انجام داده‌ای؟ هنوز حتی پرسنل درمانی که مستقیم درگیر بیماران کرونایی هستند واکسینه نشده‌اند. هنوز برخلاف بسیاری کشورها واکسیناسیون مردم به یک درصد هم نرسیده است و درحد چند صد هزار نفر است.

تیک تاک ـ خروش کارگران میهن در روز جهانی کارگر ـ قسمت دوم


گفتگو با ابوالفضل فولادوند


مطالب مرتبط


بحران فایل صوتی ظریف و تشدید درگیری باندهای رژیم ولایت فقیه ـ تیک تاک

واکسیناسیون قطره‌چکانی و رکوردشکنی تلفات کرونا
لطفا به اشتراک بگذارید: