استرالیا ـ بیانیه های اتحادیه سراسری راه آهن- مترو در حمایت از کارگران ایران

استرالیا ـ بیانیه های اتحادیه سراسری راه آهن- مترو در حمایت از کارگران ایران- ۱۱اردیبهشت۱۴۰۰


بیانیه‌های اتحادیه سراسری راه‌آهن، مترو و اتوبوس


اتحادیه کارگران ارتباطات و حامیان استرالیایی دموکراسی در ایران


حمایت از کارگران ایران به‌مناسبت روز جهانی کارگر


اتحادیه سراسری راه‌آهن، مترو و اتوبوس و اتحادیه کارگران ارتباطات استرالیا طی بیانیه‌هایی ضمن محکوم کردن نقض سیستماتیک حقوق اولیه کارگران ایران توسط رژیم آخوندی اعلام کردند: ما از اعتراضات و اعتصابات کارگران ایران حمایت می‌کنیم. ما به‌مناسبت روز جهانی کارگر از عموم مراجع و ارگانهای مدافع حقوق کارگران می‌خواهیم پایمال کردن حقوق اولیه کارگران ایرانی را محکوم کنند و به این اعلام همبستگی با کارگران ایران بپیوندند. ما هم‌چنین از سازمان ملل و سازمان بین‌المللی کار می‌خواهیم از حقوق اولیه کارگران ایران که به‌طور سیستماتیک توسط رژیم نقض می‌شود، محافظت کنند.



هم‌چنین پیتر مورفی عضو مؤسس حامیان استرالیایی دموکراسی در ایران و عضو "اتحادیه صنفی روزنامه‌نگاران استرالیا" به کارگران ایران درود فرستاد و تأکید کرد:


مبارزات شما برای دموکراسی و حقوق کارگران بخش بزرگی از مبارزات جهانی کارگران برای جهانی عادلانه است. جهانی که باید توسط افراد کارگر اداره شود، نه توسط استثمارگران و ستمگران. ما در استرالیا به توسعه همبستگی اتحادیه‌های کارگری با شما در مبارزه بسیار دشوار و خطرناکی که در ایران دارید ادامه خواهیم داد.



مطالب مرتبط


حمایت از کارگران رنجدیده میهن در روز جهانی کارگر ـ ری‌توئیت ـ یک قدم تا آزادی

کارگران؛ قربانی بی‌رحم‌ترین استثمار

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: