کانون‌های شورشی روشن کنندگان شعله‌های مقاومت ـ قلبها، واژه‌ها و پیوندها

قلبها، واژه‌ها و پیوندها ـ کانون‌های شورشی روشن کنندگان شعله‌های مقاومت ـ ۱۱اردیبهشت۱۴۰۰


نگاهی به نامه‌های دریافتی از کانونهای شورشی


این روزها هم‌زمان با خیز برداشتن علی خامنه‌ای برای بیرون کشیدن یک رئیس‌جمهور حلقه‌به‌گوش از قوطی انتخابات،کانون‌های شورشی روشن کنندگان شعله‌های مقاومت ـ قلبها واژه‌ها و پیوندها

مقاومت ایران، در کنار هشتگ «آری به جمهوری دمکراتیک»، هشتگ «رأی من سرنگونی» را هم تبلیغ می‌کند.

هر ایرانی وطن‌پرست که می‌خواهد به نمایش انتخابات استبداد دینی دست رد بزند و فراتر از آن در تعیین نوع حکومت بعدی شرکت کند، با اشتیاق به این کمپین خواهد پیوست. می‌خواهیم بدانیم چرا این کمپین ضروری است و چرا باید هر هموطن به صفت یک ایرانی دغدغه‌مند نسبت به سرنوشت میهن و آب و خاک خویش در آن مشارکت فعال داشته باشد.

ازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت، دیرپاترین صاحبان این راهبرد در افق سیاسی ـ اجتماعی ایران هستند. با پایان مشروعیت سیاسی نظام خمینی در ۳۰خرداد۶۰ مجاهدین وارد فاز سرنگونی آن شدند و یک ماه بعد از آن ائتلاف سیاسی فراگیر شورای ملی مقاومت را در ۳۰تیر بنیان گذاشتند.

از آن هنگام تاکنون مبارزه مجاهدین برای سرنگونی استبداد دینی فراز و نشیب‌های متعددی طی کرده و اشکال و تاکتیک‌های آن متناسب با بسآمد شرایط متحول شده است ولی هیچگاه آنها اصل سرنگونی نظام ولایت فقیه را نقض نکرده‌اند. عقربهٔ قطب‌نمای مقاومت ایران همواره و در هر حال سرنگونی نظام ولایت فقیه را نشان داده است.

مقاومت ایران این افتخار تاریخی را دارد که حتی در دوران فتنهٔ خاتمی و ظهور گوسالهٔ طلایی اصلاح‌طلبی قلابی، از اصول خود سرسوزنی منحرف نشد و بازی اصلاح‌طلب، اصول‌گرا را بی‌محابا افشا کرد.

مطالب مرتبط


در سیاهترین شبهای میهن هم شعله امید روشن است ـ قلبها واژه‌ها و پیوندها

کانون شورشی و سلاح شورشی؛ «موج غیرقابل مهار»!
لطفا به اشتراک بگذارید: