فایل صوتی ظریف حاکمیت سپاه پاسداران در ایران ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ فایل صوتی ظریف حاکمیت سپاه پاسداران در ایران ـ ۱۲اردیبهشت۱۴۰۰


علنی شدن فایل صوتی ظریف نشان از درگیری در درون نظام است

در ادامهٔ شدت گرفتن تشتت و بحران در رأس نظام ولایت فقیه، در پی انتشار سند صوتی وزیر خارجهٔ رژیم،فایل صوتی ظریف حاکمیت سپاه پاسداران در ایران ـ قضاوت با شما

ظریف طی واکنش مستأصلانه‌ای به همدستی در جرم و جنایت اعتراف کرد و گفت: «تقلیل بحث نظری در خصوص ارتباط دو بال قدرت خارجی نظام، یعنی دیپلماسی و میدان به‌مثابه بهانه‌یی برای دوگانه‌سازی بین نظامیان و دیپلماتها که هر دو برای نظام می‌کوشند، نه‌تنها کوته‌اندیشانه بلکه در تقابل کامل با نگرش (من) است که میدان و دیپلماسی را مقوم و مکمل می‌دانم». (تسنیم ۸اردیبهشت)

در ادامهٔ شدت یابی جنگ گرگها بر سر فایل صوتی ظریف، آخوند روحانی با دفاع از ظریف گفت:

«دزدیدن یک سند، دزدیدن یک نوار مسأله هست که باید مورد بررسی قرار بگیرد. چرا در این مقطع درست در مقطعی که وین در اوج موفقیت هست این را پخش می‌کنند تا در درون اختلاف درست بکنند.

این کار وزارت اطلاعات هست، وزارت اطلاعات باید تمام توان خود را به کار بگیرد بفهمد که این فایل صوتی چگونه سرقت شد.».

«بنابراین ما مشکل نداریم ممکن است اختلاف سلیقه داشته باشیم ممکن است یک جا اختلاف‌نظر هم داشته باشیم اما در نهایت در یک شورایی بحث می‌شود.»(تلویزیون شبکه خبر رژیم۸ اردیبهشت)

کیهان خامنه‌ای نوشت: این غائله (فایل صوتی ظریف) تلاشی است تا به‌صورت قدرتمند القا و باورسازی کند که؛ ریشه تمام مشکلات کشور، تحریم‌های آمریکاست و برای حل تحریم، باید به سمت مذاکره با غرب برویم (دوگانه «دیپلماسی- میدان»)... . در حل مسأله تحریم، اهل «میدان» نگذاشتند کارها پیش برود؛ بنابراین در بروز و ظهور مشکلات کشور، ما اصلاح‌طلبان مقصر نیستیم. ( روزنامهٔ کیهان– ۹اردیبهشت)

مطالب مرتبط


سراب واکسن کرونا و بازی با جان مردم ـ قضاوت با شما

کیهان خامنه‌ای: هدف از انتشار فایل صوتی ظریف، القای ضرورت مذاکره است
لطفا به اشتراک بگذارید: