ضرورت اخراج مأموران وزارت اطلاعات آخوندی از اروپا ـ پرونده

ضرورت اخراج مأموران وزارت اطلاعات آخوندی از اروپا - پرونده ـ ۱۴اردیبهشت۱۴۰۰


در برنامه امروز می خواهیم به ضرورت اخراج مأموران وزارت اطلاعات از اروپا بپردازیم


مأمورانی که تحت عنوان پناهنده به اروپا نفوذ داده شدند تا خط وزارت اطلاعات را که عبارت است از جاسوسی و در نهایت تروریزم پیش ببرند.

نمونه اول را با هم ببینیم: مزدور ادوارد ترومادویان


سفر داوطلبانه به ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندها، ادعای زندانی شدن در اوین، ادعای فرار از زندان اوین و در نهایت از اروپا سر در آوردن و به رسانه ها راه پیدا کردن.

اما امان از واقعیت:


واقعیت اما نه دعاوی دروغین این گونه مزدوران مبنی بر اینکه مجاهدین به مخالفین خود اتهام مزدوری وزارت اطلاعات می زنند، بلکه اسنادی ست که تنها صحت افشاگریهای پیشاپیش مقاومت ایران در مورد این قبیل مأموران وزارت اطلاعات را بصورتی غیرقابل انکار بیان کرده است.

حمیدرضا زارعی:


دیپلمات تروریست رژیم اسدالله اسدی و همدستانش قصد داشتند که در گردهمایی مقاومت ایران در ویلپنت در سال ۲۰۱۸ بمبی را منفجر کنند،

و یک سوء قصد تروریستی داشتند که هدف اول شان خانم مریم رجوی بود. اینها قبل از اقدام دستگیر شدند.

در جریان دادگاه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم مشخص شد که همدستانش که تابعیت و ناسیونالیته کشور بلژیک بودند،

علاوه بر اینکه دادگاه حکم زندان به آنها داد این ناسیونالیته یا تابعیت آنها را هم لغو کرد. به دلیل اینکه اینها تحت پوش این تابعیت می توانستند آزادانه به کشورهای مختلف، برای اینکه اهداف رژیم را پیش ببرند تردد داشته باشند همچنین به ایران تحت حاکمیت آخوندها بروند و آموزش تروریستی ببینند و مجددا به کشورهای اروپایی برگردند.لذا دادگاه حکم داد که این تابعیت یا ناسیونالیته لغو شود.

همانطور که میدانید در خودرو اسدالله اسدی یک دفترچه ای پیدا شد که به دفترچه سبز معروف است و دستنوشته های اسدالله اسدی در آن بود و اسامی ۲۸۹ نفر از حقوق بگیران رژیم و وزارت اطلاعات در ۱۱ کشور اروپایی در آن نوشته شده بود اینها تحت عنوان پناهنده کشور اروپایی یا شهروند این کشورها خودشان را جا داده بودند....

مطالب مرتبط


جنگ روانی و شیطان سازی اطلاعات آخوندی علیه مقاومت با پوشش خانواده ـ پرونده

کاوه افراسیابی مخالف رژیم یا نماینده مخفی رژیم آخوندی در سازمان ملل متحد ـ پرونده

وال استریت ژورنال: حقوق‌بشر باید بخشی از مذاکرات با رژیم ایران باشد
لطفا به اشتراک بگذارید: