تسلیم رژیم آخوندی به حکم قطعی دادگاه آنتورپ بلژیک ـ قسمت اول تا چهارم

محکومیت قطعی اسدالله اسدی ـ تسلیم رژیم آخوندی به حکم قطعی دادگاه آنتورپ بلژیک ـ قسمت اول ـ ۱۵اردیبهشت۱۴۰۰


میهمان برنامه: دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران


صبح امروز جلسه مقدماتی رسیدگی به استیناف‌خواهی مجرمان توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در دادگاه استیناف آنتورپ بلژیک برگزار شد.تسلیم رژیم آخوندی به حکم قطعی دادگاه آنتورپ بلژیک ـ قسمت اول تا چهارم

در این جلسه رژیم آخوندی در وحشت از یک شکست و فضاحت بزرگتر از طریق وکلایش، درخواست استیناف از محکومیت اسدی را پس گرفت و به حکم ۴فوریه ۲۰۲۱ دادگاه آنتورپ تسلیم شد و حکم ۲۰سال زندان این دیپلمات تروریست قطعی گردید. بررسی درخواست استیناف سه مزدور دیگر (نعامی، سعدونی و عارفانی) ادامه می‌یابد.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت با قطعی شدن این حکم ضرورت نامگذاری تروریستی وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا مضاعف می‌شود. مأموران و مزدوران آنها باید محاکمه و اخراج شوند.

ابطال پاسپورت‌های پناهندگی و تابعیت آنها و تعطیل سفارتخانه‌ها و مراکز رسمی و غیررسمی رژیم ضرورت مقابله با تروریسم و جنایت‌های بعدی و لازمهٔ امنیت کشورهای اروپایی است. سفارتخانه‌ها و مراکز به‌اصطلاح فرهنگی و مذهبی این رژیم که مراکز هماهنگی تروریسم و جاسوسی است، باید تعطیل شوند.

خانم رجوی افزود: پرونده توطئه تروریستی در ویلپنت پاریس و حکم دادگاه آنتورپ نشان داد ما با یک تروریسم سازمان‌یافته دولتی مواجه هستیم که ۴دهه سیاست مماشات رژیم آخوندی را در ادامه و گسترش آن جری‌ترکرده است. او با هشدار نسبت به شانتاژ و باج‌خواهی و گروگان‌گیری و تحمیل هر گونه زد و بند از سوی این رژیم گفت، سردمداران رژیم که سرنخ همه جنایتهای تروریستی در ۴دهه گذشته در دست‌های خونین آنها بوده باید محاکمه و مجازات شوند.

محکومیت قطعی اسدالله اسدی ـ تسلیم رژیم آخوندی به حکم قطعی دادگاه آنتورپ بلژیک ـ قسمت دوم


گفتگو با شاهین قبادی



محکومیت قطعی اسدالله اسدی ـ تسلیم رژیم آخوندی به حکم قطعی دادگاه آنتورپ بلژیک ـ قسمت سوم


گفتگو با جواد دبیران



محکومیت قطعی اسدالله اسدی ـ تسلیم رژیم آخوندی به حکم قطعی دادگاه آنتورپ بلژیک ـ قسمت چهارم


بازتاب پیروزی بزرگ مقاومت ایران


مطالب مرتبط


شکست بزرگ رژیم آخوندی با قطعی شدن ۲۰سال زندان اسدالله اسدی ـ در یک نگاه

رژیم آخوندی، در وحشت از یک شکست و فضاحت بزرگتر درخواست استیناف از محکومیت اسدی را پس گرفت و حکم ۲۰سال زندان او قطعی شد
لطفا به اشتراک بگذارید: