آنتونی بلینکن: رژیم ایران بخشهای خطرناک برنامه اتمی اش را مجددا راه اندازی کرده ـ بیست دقیقه

آنتونی بلینکن: رژیم ایران بخشهای خطرناک برنامه اتمی اش را مجددا راه اندازی کرده ـ بیست دقیقه ۲۰اردیبهشت۱۴۰۰


 روند پیچیده گفتگوهای وین


وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با ام اس ان.بی.سی گفت، ‌ آنچه ما نمی‌دانیم این است که آیا رژیم ایران عملا آماده تصمیم‌گیری ضروری برای بازگشت به پایبندی کامل به توافقنامه هسته‌یی است. متأسفانه رژیم ایران هم‌چنان به‌اقدامات خود ادامه داده‌ و بخشهای خطرناک برنامه خود را که در توافقنامه هسته‌یی متوقف کرده بود مجدداً راه‌اندازی کرده‌ است.

 تهدید استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط رژیم اسد


معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت گفت رژیم اسد مواد شیمیایی برای تولید گاز سارین و کلر را حفظ کرده و فراخوانهای بین المللی را برای نابودی برنامه سلاح شیمیایی نادیده می گیرد.

 کشته شدن هشت تن از عوامل رژیم ایران در سوریه


رامی عبدالرحمان مدیر دیدبان حقوق بشر سوریه در گفتگویی با تلویزیون الحدث گفت، در یک حمله هوایی،که روز جمعه به تأسیسات نظامی شامل زاغه‌های مهمات و انبارهای تسلیحاتی شبه نظامیان رژیم ایران صورت گرفت.

آکسیوس: اختلافات آمریکا و رژیم ایران ترمز مذاکرات وین را کشید


دیپلماتهای اروپایی و مقام‌های سابق آمریکایی گفته‌اند اختلافات میان رژیم ایران و آمریکا بر سر اقدامات لازم جهت محدود کردن برنامه هسته‌یی ایران به ایجاد بن‌بست در مذاکرات وین منجر شده است.

تمدید وضعیت اضطراری ملی آمریکا در مورد سوریه


جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بعد از گذشت صد روز از به دست گرفتن قدرت در کاخ سفید در نامه ای به رؤسای سنا و مجلس نمایندگان گفت وضعیت اضطراری ملی در مورد سوریه و عراق تمدید می شود.

رژیم ایران عامل قاچاق مواد مخدر به جهان عرب


هفته گذشته ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان آشکار ساخت که مقامات سعودی اخیراً تلاش برای قاچاق میزان زیادی از مواد مخدر به لبنان را خنثی ساخته اند.

بازگشت باقیمانده موشک چینی به زمین


بخشی از موشک چینی که پس از پرتاب به فضا از کنترل خارج شده و محل برخورد آن با زمین نامعلوم بود، سرانجام صبح یک‌شنبه وارد جو زمین شد و در غرب مالدیو در اقیانوس هند سقوط کرد و متلاشی شد.

 مطالب مرتبط


 تحریم ۵نهاد و یک سرکرده سپاه پاسداران از سوی خزانه داری آمریکا- بیست دقیقه -۳آبان۹۹

 ادامه محاکمه تروریست های رژیم در بلژیک- بیست دقیقه – ۲۶مهر۹۹

به‌آتش کشیدن کنسولگری رژیم در کربلا

 
لطفا به اشتراک بگذارید: