حمله آخوند ذوالنوری به دولت روحانی بر سر شکست برجام و نوار ظریف

حمله آخوند ذوالنوری به دولت روحانی بر سر شکست برجام و نوار ظریف- ۲۰اردیبهشت


آخوند ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در مصاحبه با تلویزیون حکومتی بر سر شکست برجام و نوار ظریف، دولت روحانی و جواد ظریف را مورد حمله قرار داد و ابزار وحشت کرد که در صورت برگشت رژیم به برجام، به‌خاطر تخلفات آخوندها مکانیسم ماشه علیه رژیم فعال خواهد شد.


تلویزیون رژیم ۱۹اردیبهشت ۱۴۰۰


ذوالنوری: آن چیزی که باعث شکست در برجام شد یقینا اگر آن ملاحظات در مذاکرات وین رعایت نشود مذاکرات وین هم عاقبت خوشی مثل برجام نخواهد داشت و من اتفاقاً این موضوع را خطرناکتر می‌دانم چرا خطرناک‌تر؟ از این نکته غفلت وجود دارد مردم نمی‌دانند چه اتفاقی در راه است ترامپ رفت بیرون هر چه تلاش کرد که مکانیزم ماشه را اجرا بکند پرونده ما را ببرند ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل قطعنامه‌ها را برگردانند قطعنامه‌های شش‌گانه نتوانستند چرا؟ چون رفته بود بیرون پس مکانیزم ماشه را نمی‌تواند فعال کند الآن اگر آنها برگردند این امکان برایشان هست فردا به هر دلیل بگویند آقا شما به فلان بازرس آژانس گفتید بالای چشم تو ابروست. این نقض برجام هست اینجا حکمیتی نیست که حق را به ما بدهد مکانیزم ماشه را علیه ما فعال کنند …….


مجری رژیم: بعد از این جلسه امروز آثار برگشت از این نظرات را آقای ظریف داشتند در جلسه یا هم‌چنان دفاع می‌کردند ……. آیا اظهار پشیمانی داشتند؟


ذوالنوری: ایشان کراراً گفتند من اشتباه کردم یک-دو - این‌که اظهار ندامت هم داشتند ولی این‌که صریح بگویند این حرفی که من گفتم غلط بوده بر غلط بودن حرف چیزی را نگفتند ولی این‌که این اتفاق افتاده من اشتباه کردم این‌ها را ذکر داشتند این‌که اصل این دوگانگی هم که القا شده یا بگوییم میدان تنها بوده اینها را اینجا هم ایشان انکار نمی‌کردند



مطالب مرتبط


اعتراف آخوند ذوالنوری به جنگ‌افروزی رژیم آخوندی در منطقه ـ در یک نگاه

اعتراف آخوند ذوالنوری به جنگ‌افروزی در منطقه

 
لطفا به اشتراک بگذارید: