مجلس طرح تحقیق و تفحض از عملکرد مرکز بررسیهای استراتژیک و نوار ظریف را به تصویب رساند

مجلس طرح تحقیق و تفحض از عملکرد مرکز بررسیهای استراتژیک و نوار ظریف را به تصویب رساند- ۲۱اردیبهشت۱۴۰۰


مجلس ارتجاع در جلسه روز سه‌شنبه خود طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسیهای استراتژیک و نوار ظریف را با ۱۷۹ رأی به تصویب رساند.


مجلس ارتجاع ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۰


قالیباف: اجازه بدهید ما تحقیق و تفحص تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد فعالیت مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست‌جمهوری را به رأی می‌گذاریم حاضرین ۲۲۴نفر و آغاز رأی‌گیری... ... .


(شعار یک نماینده‌: مرگ بر ضد ولایت فقیه / مرگ بر ضد شهید)


امیر آبادی: همکاران مشارکت بفرمایید -همکاران مشارکت بفرمایید تقاضای تحقیق و تفحص از مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست‌جمهوری و فعالیت‌ها و عملکرد آن مرکز


قالیباف: پایان رأی‌گیری تصویب شد با ۱۷۹ رأی (موافق ۱۷۹/ مخالف ۴/ ممتنع ۱/ حضار ۲۲۶)


بیغش: می‌بینیم آقای ظریف که در غرب پرستی شهره هست صحبتی می‌کند که نشأت گرفته از عمق وجود خود و دوستانش هست آیا باید سریعتر و گستاخ‌تر از این بگویند ما کشور را به سمت فروپاشی پیش می‌بریم؟ با کمال تأسف کمیسیون امنیت ملی با مشورت رئیس مجلس کسی که به کشور خیانت کرده یعنی ظریف را دعوت و او هم از سر خودخواهی مانند افراد سر مست از باده بی‌ترس و واهمه نیمی از تنه خود را بر صندلی کمیسیون تلفیق ول کرده... ... . رئیس مجلس نباید ادای لاریجانی را در بیاورد تا نمایندگان می‌خواهند حرکتی انجام دهند بگوید مصلحت نیست... ... .


آخوند ذوالنوری، مجلس ارتجاع ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۰


روزی که جناب آقای ظریف تشریف آوردند کمیسیون عزیزان به ما اعتراض داشتند که اصلاً شما نباید راه می‌دادید تحقیق و تفحص به حمدالله در کمیسیون در همان جلسه در حضور آقای ظریف تصویب شد!... ... . بعضی‌ها به ما می‌گفتند ما نگران سکته آقای وزیر هستیم شما را به خدا قدری آرام‌تر در عین این‌که با کمال ادب و احترام برخورد شده نمایندگان... ... . دغدغه‌های خودشان را نسبت به آنچه در وین می‌گذرد مطرح کردند... ... . اجازه هم نخواهند داد کلاه دیگری مثل برجام بدون تضمینهای قوی سر ملت برود... ... .


حاجی دلیگانی، مجلس ارتجاع ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۰


این تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری از سال ۹۲ هست تا الآن که ببینیم در این تاریک خانه چه اتفاقی افتاده... ... . متأسفانه نفوذ نفوذی که بارها و بارها هشدارش در سال‌های ۹۴ خصوصاً توسط مقام معظم رهبری داده شده بود در سطح تصمیم سازان و در سطح تصمیم‌گیران متأسفانه در این نقطه به‌نظر می‌رسد اتفاق افتاده ولی به‌هرحال با تحقیق و تفحص بیشتر ابعاد آن روشن خواهد شد



مطالب مرتبط


سومین روز تجمع اعتراضی معلمان کارنامه سبز مقابل مجلس ارتجاع ـ در یک نگاه

ذوالنوری: تمدید بازرسی آژانس منوط به‌نظر مجلس یا شورای عالی امنیت ملی است / اظهارنظر عراقچی اشتباه بود
لطفا به اشتراک بگذارید: