ابراز وحشت نمایندگان خامنه ای در نماز عید فطر از تحریم شعبده انتخابات

ابراز وحشت نمایندگان خامنه ای در نماز عید فطر از تحریم شعبده انتخابات- ۲۳اردیبهشت۱۴۰۰


نمایندگان خامنه‌ای ضمن برملا کردن جنگ گرگها، از تحریم شعبده انتخابات ابراز وحشت کردند


نمایندگان خامنه‌ای در نماز ریایی روز عید فطر ضمن برملا کردن جنگ‌وجدال و آشفتگی ولایت ارتجاع بر سر شعبده انتخابات وحشت خود را از تحریم به نمایش گذاشتند.


آخوند محی‌الدینی امام جمعه رژیم در مهریز تحریم مردمی نمایش انتخاباتی را کار مجاهدین دانست واز بسیجیان ولایت خواستار مقابله با آن شد. .


نمایندگان خامنه‌ای ضمن برملا کردن جنگ گرگها، از تحریم شعبده انتخابات ابراز وحشت کردند


آخوند طباطبایی‌نژاد در اصفهان نیر کسانی را که می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنند از مجاهدین دانست:


آخوند طباطبایی‌نژاد نماز عید فطر اصفهان


گاهی من تعجب هستم که صدا و سیما دور برمی‌دارد از افراد می‌پرسد که شما رأی می‌دهید یا نمی‌دهید؟ می‌گوید رأی نمی‌دم! و این باعث تأسف است که آدم واقعاً ببیند افرادی به‌خاطر یک مسائل و مشکل جزئی! البته من قبول دارم در کشور ما همه‌جور آدمی هستند این منافقین که همه آنها نرفته‌اند


نمایندگان خامنه‌ای ضمن برملا کردن جنگ گرگها، از تحریم شعبده انتخابات ابراز وحشت کردند


آخوند علم‌الهدی در مشهد و آخوند احمد خاتمی در تهران ریزشیهای رژیم و امثال احمدی‌نژاد را که گفته بود اگر رد صلاحیت شود تحریم خواهد کرد مورد حمله قرار دادند.


آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد


این‌که یک آقایی عربده بکشد من در انتخابات شرکت نمی‌کنم یعنی یعنی به نفع خودش است؟ به نفع مردم است شرکت نکردن در انتخابات یعنی در سرنوشت خودت تصمیم‌گیرنده نیستی


این مثل نعمتی ست که زیر پای خودش او را لگدمال کرده تو در سرنوشت خودت شرکت نمی‌کنی می‌خواهی دیگران برای تو تصمیم بگیرند؟ و دیگران سرنوشت تو را تعیین کنند؟ این معنای عدم شرکت (است)


خب اگر در انتخابات شرکت نکردن مشکلات حل میشه؟ اونکه بدتر خواهد شد!


آخوند احمد خاتمی عضو هیأت رئیسهٔ مجلس خبرگان ارتجاع ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰


اینها بدانند سر سفره نظام نشسته‌اند، دارند با این قانون اساسی سر کار می‌آیند، قانون اساسی را قبول ندارند، نیایند. بعد نیایند و بگویند ما اختیار نداریم، بیایند با این راه‌کار انتخاب بشوند و اگر قانون ردشان کرد، بگویند تحریم می‌کنیم، تحریم می‌کنیم یعنی نظام را قبول نداریم، یعنی قانون اساسی را قبول نداریم، قانون اساسی را قبول ندارید برای چی آمدید.


آنچه این روزها در عرصه اصلاح آیین‌نامه انتخابات که بر اساس سیاستهای کلی ابلاغیه از سوی مقام معظم رهبری بود، طبق قانون اساسی تفسیر قانون اساسی با شورای نگهبان هست.



مطالب مرتبط


بالا گرفتن بحران در راس نظام همزمان با خیز خامنه ای برای تحمیل رئیسی جلاد

آخوند خاتمی: خطر ویروس گناه از ویروس جسم بیشتر است (هراس از تحریم انتخابات)

 
لطفا به اشتراک بگذارید: