بزرگترین سرقت سازمان‌یافته دولتی در نظام ولایت فقیه ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ بزرگترین سرقت سازمان‌یافته دولتی در نظام ولایت فقیه ـ ۲۴اردیبهشت۱۴۰۰


در مسئله بورس ۴۵میلیون ایرانی ۴۰درصد سرمایه‌شان را از دست دادند

مدتی است هموطنانی که به‌خاطر سرمایه‌گذاری در بازار بورس اموالشان را از دست داده تجمع کرده و نسبت به سیاست دولت روحانی در ربودن اموالشان اعتراض می‌کنند.

غارت سرمایه آنها توسط ضدمردمی در شرایطی است که سال گذشته خامنه‌ای، آخوند روحانی و سران دولتش بر بادکنک بازار بورس دمیدند و مردم را تشویق به خرید سهام کردند.بزرگترین سرقت سازمان‌یافته دولتی در نظام ولایت فقیه ـ قضاوت با شما

خامنه‌ای در ۲تیر ۹۹ به مردم توصیه کرد در بورس سرمایه‌گذاری کنند و روحانی هم سرمایه‌گذاری در سایر بازارهای مالی نادرست دانست و گفت سکه جای سرمایه‌گذاری نیست، دلار جای سرمایه‌گذاری نیست اما بورس جای سرمایه‌گذاری است.

همان زمان مشخص بود که قصد روحانی و دولتش که حمایت خامنه‌ای را هم داشتند، از این کار، بالا کشیدن اموال مردم است، ضمن این‌که مشخص بود پس از مدتی حباب بورس می‌ترکد و مردم متحمل خسارت‌های سنگینی می‌شوند.

امری که پس از یک سال درستی آن به اثبات رسید و مردم سرمایه غارت شده ناگزیرند روزانه به خیابان بیایند و اعتراض کنند و دست آخر هم چیز زیادی نصیب آنها نخواهد شد.

فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری رژیم در بستر جنگ گرگها در زمینه فاجعه‌یی که بورس برای مردم به‌وجود آورده گفت: «کاری که در بورس شد فاجعه و برای مردم فریب بود.

برای سرمایه‌گذاری مردم در بورس تبلیغ کردند دولت که نباید با مردم خود این کار را انجام دهد تا شماری به میدان بیایند و از رانت استفاده کنند و اطلاعات را بگیرند و حقوق‌های بزرگ ناگهان سهام خود را در معرض فروش بگذارند و نیم ساعت پیش از آن از فروش خارج شوند و به کار دیگری مشغول شوند.

رخدادی که در بورس رخ داده است چیزی نزدیک به ۴۰ تا ۵۰میلیون از مردم جامعه درگیر مسائل آن شدند. چرا دولت نباید با مردم صادق باشد؟ چرا باید کسری بودجه داشته باشد و بخواهد آن را با جیب مردم پر کند؟»

مطالب مرتبط


دفاع مسخره شریعتمداری از شورای نگهبان ـ قضاوت با شما

«بزرگترین کلاه‌برداری دولتی» و خروش غارت‌شدگان
لطفا به اشتراک بگذارید: