شمار قربانیان در غزه به ۱۲۲ کشته بالغ شده است

شمار قربانیان در غزه به ۱۲۲ کشته بالغ شده است- ۲۴اردیبهشت۱۴۰۰


در حالیکه شمار قربانیان در غزه به ۱۲۲ کشته بالغ شده و در اسراییل نیز ۸تن کشته شده‌اند، احتمال حمله زمینی اسراییل نیز مطرح شده است، هر چند صبح جمعه منابع اسراییلی حمله زمینی را تکذیب کردند آسوشیتدپرس در گزارش خود از غزه نوشت: در حالی که اسراییل آتش سنگین توپخانه‌یی را بر شبکه بزرگی از آنچه تونلهای شبه‌نظامیان فلسطینی می‌نامند شروع کرده‌اند، خانواه‌های فلسطینی کودکان و هر چه بتوانند از زندگی خود را برداشته و از مناطق حومه شهر غزه خارج می‌شوند.


به گزارش آسوشیتدپرس تاکنون ۱۸۰۰ موشک به سمت اسراییل شلیک شده و ارتش اسراییل بیش از ۶۰۰ حمله هوایی انجام داده است که طی آن سه ساختمان بلند آپارتمانی را واژگون کرده و برخی از مناطق نزدیک خط مقدم را با تانک توپ‌باران کرده است... .


هزاران اردنی در حمایت از فلسطین و محکومیت حملات اسراییل در مرزهای اردن و فلسطین تجمع کردند


در همین حال هزاران اردنی با برپایی راهپیمایی در حمایت از فلسطین و محکومیت حملات اسراییل در مرزهای اردن و فلسطین تجمع کردند. تظاهر کنندگان از مقام‌های اردنی خواستند برای کمک و حمایت از فلسطینیها مرزها را باز کنند. معترضان اردنی برای همدردی و کمک به برادران فلسطینی خود نمازجمعه را در منطقه مرزی یرموک میان این کشور و فلسطین برپا کردند.



مطالب مرتبط


هشدارهای بین‌المللی درباره تشدید جنگ در غزه و اسرائیل – در یک نگاه

هشدارهای بین‌المللی درباره تشدید جنگ در غزه و اسرائیل

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: