نارضایتی‌های اجتماعی در آستانه نمایش انتخابات ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

ساعت وصل ـ نارضایتی‌های اجتماعی در آستانه نمایش انتخابات ـ قسمت اول ـ ۲۴اردیبهشت۱۴۰۰


میهمان برنامه: عباس صنوبری


یکی از چالشهای پیش روی حکومت آخوندی نمایش انتخابات است، اما به گواه ناظران سیاسی وضعیت انفجاری جامعه ایران به حدی است که دست آنرا حتی برای انجام یک نمایش و رأی‌سازی در انتخابات بسته است.نارضایتی‌های اجتماعی در آستانه نمایش انتخابات ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

آری سیاست‌های ضدمردمی حکومت آخوندی و در رأس آن علی خامنه‌ای در زمینه سرکوب و چپاول مردم، این مردم را به سمت قیام و شورشی سوق می‌دهد که آب را از سر آنها بگذرانند و در تلاطم دریای پر خروش خود غرق کنند.

واقعیت این است که سیاست‌های ضدمردمی حاکمیت در برابر مطالبات و خواست‌های مردم به گل نشسته‌است.

غرق شدن کشتی حاکمیت در اقیانوس خشم مردم در یک انقلاب بزرگ که سران و رسانه‌های رژیم را نگران کرده است، بازتاب و نتیجه جنایات و وحشیگری رژیم طی ۴۲سال گذشته در حق مردم است. ، بازتابی که قطعاً رژیم از آن گریزی ندارد.

تلاش و تقلاهای این روزهای نظام آخوندی در زمینه خارجی و داخلی، و دخیل بستنهای آن هم به شرق و غرب عالم از جمله سیاست‌های وطن‌فروشانه‌اش، برای آن نمی‌تواند گریزگاهی از غرق شدن در دریای متلاطم و طوفانی خشم مردم به‌وجود بیاورد.

بله ملت ناراضی و عصبانی دیگر تحمل نمی‌کنند هم‌چنان که ساکنان روستای سراب کهمان الشتر روز چهارشنبه ۸اردیبهشت در برابر گلوله‌های مأموران جنایتکار خامنه‌ای ایستادند و نشان دادند می‌ایستند و می‌میرند اما ذلت نمی‌پذیرند.

یک مزدور بسیجی به‌نام محسن خزایی در تلویزیون رژیم، نگرانی نظام آخوندی را از کسادی نمایش انتخابات و خشم مردم و افشای تقلبها برملا کرد و گفت:

«دلیل این‌که این انتخابات انتخابات ویژه‌یی هست دو تا مسأله هست یک مسأله این‌که مردم الآن در وضعیت نارضایتی نسبت به‌عملکرد دولت هستند و دومی ناظر به این هستش که مشارکت پائینی را ما در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته داشتیم و این اتفاقات در کنار هم می‌تواند فرصت سودجویی و فرصت سوء استفاده را به دشمنان ما بدهد در خارج کشور...»

ساعت وصل ـ مردم الآن در وضعیت نارضایتی نسبت به‌ عملکرد دولت هستند ـ قسمت دوم


تماس هموطنان از شهرهای مختلف میهن


ساعت وصل ـ بیزاری مردم از تبعیض و بی‌عدالتی و پیش‌بینی تحریم سراسری انتخابات ـ قسمت سوم


تماس هموطنان از داخل کشور


ساعت وصل ـ نفرت و خشم مردم به غارت اموال مردم توسط ایادی حکومتی ـ قسمت چهارم


سخنان هموطنان از داخل میهن


مطالب مرتبط


ویروس کرونا و کرونای ولایت و خط کلان تلفات انسانی ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

نگرانی مزدوران رژیم از کسادی نمایش انتخابات و وحشت از افشاگریها
لطفا به اشتراک بگذارید: