نامه هاشم خواستار نماینده زندانی معلمان آزاده از زندان وکیل آباد مشهد در روز معلم

نامه هاشم خواستار نماینده زندانی معلمان آزاده از زندان وکیل آباد مشهد در روز معلم- ۲۴اردیبهشت۱۴۰۰


نامه هاشم خواستار-۲۴ اردیبهشت۱۴۰۰


نامه هاشم خواستار نماینده زندانی معلمان آزاده


هاشم خواستار نماینده زندانی معلمان آزاده، در روز معلم از زندان وکیل آباد مشهد نامه مبسوطی «تقدیم به دوستان و هم دانشگاهیانی که توسط جمهوری اسلامی اعدام شدند که اگر خمینی خدعه نکرده بود اکنون آنها زنده و از بهترین مدیران کشور بودند» نوشته است.


نامه که در تلویزیون ”در تی وی“ منتشر شده اعلام کرده است: هر فردی که رأی می‌دهد مزدور و یا احمق است و کاندیداهای شورای شهر و ریاست‌جمهوری خائن هستند


آقای خواستار در همین نامه به صحنه بسیار تکاندهنده ای از اعدامهای رژیم در دهه۶۰ اشاره نموده و می‌نویسد: «شما به مرده‌ها نیز رحم نکردید به روستای چوبکنده بندرگز در خانه دوستم شعبان


علیان نژاد با چشم خود دیدم که اصغر برادر اعدامی و معلمش را اجازه نداده بودند که در قبرستان دفن کنند. به‌اجبار در خانه دفن کردند همان زمان صبح زود درب خانه‌شان را می‌زنند و می‌پرسند که شما جنازه‌تان را کجا دفن کردید که جنازه برادر من در وانت است به ما نیز اجازه نمی‌دهند که در قبرستان دفن کنیم!».


نماینده معلمان آزاده در نامه خود خاطرنشان کرده است: «اصلاح طلبان همان آدم کشان دهه۶۰ هستند که گلوله‌هایشان تمام شده است. رهبرشان محمد خاتمی برای رأی دزدی شعارهای گنده گنده‌ای داد که بعداً به همه آن شعارها پشت کرد حتی در قیام دیماه ۹۶ ملت قهرمان ایران را اغتشاشگر خواند».



مطالب مرتبط


هاشم خواستار خطاب به خامنه ای ـ فورا استعفا کنید

نامه سرگشاده هاشم خواستار به خامنه‌ای: هنوز نمی‌خواهید باور کنید که چه بلایی بر سر ملت ایران آورده‌اید؟

 
لطفا به اشتراک بگذارید: