همراه با گزارشگران سیمای آزادی از شهرهای میهن ـ خبرنگاران دلیر سیمای آزادی

خبرنگاران دلیر سیمای آزادی ـ همراه با گزارشگران سیمای آزادی از شهرهای میهن ـ ۲۵اردیبهشت۱۴۰۰


اصلی‌ترین چالش شعبده انتخابات به پیامدهای استراتژیکی در قیام بزرگ و گسترده سال۹۶ و ۹۸ مرتبط است که به ۴دهه شعبده موجود در دو باند اصلاح‌طلب و اصول‌گرا با شعار معروف ”اصلاح طلب، اصول‌گرا دیگر تمام ماجرا“مهر بطلان زد.

این تعبیر نادرست و بازی کثیف سیاسی با آن در ۴دهه گذشته تبدیل به بهانه‌یی برای زد و بندهای ارتجاعی و استعماری علیه منافع عالی مقاومت و مردم شده بود، که نتیجه آن افزایش عمر رژیم شد، که سلسله‌ای از طرح‌های نابودی فیزیکی و سیاسی مقاومت و ارتش آزادیبخش زیر چتر آن عملی می‌شد.

این ترفند البته به بهای سنگین و خونین ۴۰سال نبرد و ۱۲۰.۰۰۰ شهید و با دو قیام با ۱۵۰۰ شهید سرفراز در هم شکسته و این حربه کثیف انتخابات قلابی به‌عنوان یک اهرم فریب و تبلیغات برای بازارگرمی انتخاباتی کاملاً خنثی شده است.

پیشروی چشمگیر مقاومت سازمان‌یافته در عرصه داخلی و بین‌المللی با اثبات درستی خط مشی مقاومت در تشکیل کانونهای شورشی و پیامدهای پیروزمند هجرت بزرگ اشرفیان که جدیدترین دستاورد آن به حمایت اکثریت با ۲۲۵تن از نمایندگان کنگره آمریکا برای به‌رسمیت شناختن حق مقاومت مردم منجر شد.

برگزاری بزرگترین کهکشان مقاومت در ۴۰کشور جهان با ۳۰.۰۰۰ نقطه وصل در سال گذشته و ترس و وحشت بی‌پایان باندهای رژیم از اقبال مردمی مقاومت که پایانی ندارد.

تنفر و نارضایتی عمیق مردم از شیوه‌های جنایت‌کارانه آخوندها از ابتدا تاکنون با بحران کرونا و به کشتن دادن مردم بیگناه ایران برای جلوگیری از قیام‌های سرنوشت‌ساز که ورشکستگی اقتصادی در اثر تحریم‌های کمرشکن به آن ابعاد فاجعه‌بار بخشیده و فقر و بیکاری و گرانی و فساد ناشی از سیاستهای ضدمردمی رژیم جامعه را بنا‌به اعترافات گسترده باندهای رژیم به بشکه انفجاری تبدیل کرده است

مطالب مرتبط


خبرنگاران سیمای آزادی در زیر اختناق و سرکوب نظام ولایت فقیه – عنوان و اسمی مشترک

ضرب و شتم خبرنگاران صدا و سیمای رژیم در تهران توسط صاحبان چند مغازه+ فیلم
لطفا به اشتراک بگذارید: