آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۵۴۱ شهر از ۲۹۱ هزار و ۱۰۰ نفر بیشتر است

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۵۴۱ شهر از ۲۹۱ هزار و ۱۰۰ نفر بیشتر است- ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۰


نمکی: موج ویروس انگلیسی ما را از سمت غرب گرفتار کرد و موج ویروس هندی از جنوب، جنوب شرق و شرق ما را گرفتار میکند

دانشگاه پزشکی جندی شاپور اهواز: دو روز است که موجودی واکسن در استان خوزستان به صفر رسیده است

دانشگاه پزشکی اصفهان: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۲ نفر بیماران مبتلا به کرونا بستری شده‌اند. در حالیکه ۲۳۱ بیمار ترخیص شدند

دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: تداوم فوتی های در استان زیاد است. از ۱۰۶۴ بستری ۲۳۹ نفر در ICU هستند

دانشگاه پزشکی زاهدان: حدود ۸۰ درصد موارد ابتلا در سطح استان موارد مثبت کرونای جهش یافته انگلیسی است

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان کرونا در ۵۴۱ شهر از ۲۹۱ هزار و ۱۰۰ نفر بیشتر است. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۱۱۸۹۸ نفر، در آذربایجان غربی به ۱۰۸۶۸ نفر، در البرز به ۸۰۰۳ نفر، در اردبیل به ۳۶۹۰ نفر، در اصفهان به ۱۹۲۸۵ نفر، در ایلام به ۳۰۹۶ نفر، در بوشهر به ۳۰۳۹ نفر، در تهران به ۶۷۷۲۱ نفر، در خراسان رضوی به ۱۷۸۱۰ نفر، در خوزستان به ۱۸۰۲۹ نفر، در زنجان به ۳۲۰۰ نفر، در فارس به ۹۴۹۷ نفر، در قزوین به ۳۳۸۴ نفر، در کردستان به ۵۰۱۲ نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۲۸۹ نفر، در گلستان به ۷۱۱۰ نفر، در مازندران به ۱۱۸۳۰ نفر، در مرکزی به ۶۰۶۳ نفر و در همدان به ۶۵۱۳ نفر رسیده است.

نمکی وزیر بهداشت رژیم گفت: «ویروس انگلیسی ما را از سمت غرب گرفتار کرد و ویروس هندی از جنوب، جنوب شرق و شرق ما را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب ویروس موتاسیون یافته هندی باشیم که وارد کشور شده است» (ایسنا ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۰).

در خوزستان، رئیس دانشگاه پزشکی اهواز گفت: «دو روز است که موجودی واکسن در استان خوزستان به صفر رسیده است» (رکنا ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۰).

در اصفهان، سخنگوی دانشگاه پزشکی گفت: «در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۲ بیمار کرونایی بستری شده‌اند. اما در همین بازده زمانی ۲۳۱ بیمار ترخیص شده‌اند و در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۸ بیمار فوت شده اند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۰).

 

در فارس، روابط عمومی دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: « طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ نفر از بیماران کرونایی جان باختند. هم اکنون نیز ۱۶۶۹ بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند و از این بین ۲۷۱ نفر در ICU قرار دارند» (ایسنا ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۰).

در البرز، رییس دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «۱۱۲ بیمار بدحال کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان انتقال یافتند و ۱۲ بیمار فوت شدند. هم اکنون ۸۵۹ بیمار کووید۱۹ بستری هستند» (ایرنا ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، رییس دانشگاه پزشکی گفت: «۱۱ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند که نشان دهنده تداوم فوتی های زیاد در استان است. طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۵ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و ۱۱۰ نفر بستری شدند وکل بستری شدگان به ۱۰۶۴ نفر رسید که ۲۳۹ نفر آنها در ICU هستند» (ایرنا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰).

در سیستان و بلوچستان، رییس دانشگاه پزشکی زاهدان گفت: « موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان در حال افزایش است و ۸۰ درصد موارد ابتلا در سطح استان را شامل می‌شود» (ایرنا ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۰).

در قم، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «۸۷ بیمار کرونایی که در این استان بستری هستند، بدحال می‌باشند. در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ بیمار با علائم ابتلا به کرونا پذیرش و از این تعداد، ۵۸ نفر بستری شدند» (ایرنا ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۷ مه ۲۰۲۱)

مطالب مرتبط


فاجعه کرونا در ایران:آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۲۴۴هزار نفر گذشت – در یک نگاه

پایان ثبت نام کاندیداهای سرسپرده، شدیدترین بحران در شعبده انتخاباتی رژیم ولایت فقیه
لطفا به اشتراک بگذارید: