توفان توئیتری با هشتگ رئیسی_جلاد۶۷ در ترند هشتگهای فارسی زبان

توفان توئیتری با هشتگ رئیسی_جلاد۶۷ در ترند هشتگهای فارسی زبان- ۲۷اردیبهشت۱۴۰۰


در پی ثبت نام وحوش خامنه‌ای از انواع و اقسام جلاد و پاسدار و دزد و کلاش در سیرک انتخابات و شرکت آخوند ابراهیم رئیسی، جلاد قتل‌عام زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز روز (۲۶اردیبهشت‌ماه) یک کارزار مردمی با تأکید بر تحریم کوبنده و سراسری نمایشی انتخاباتی، از ساعت ۲۰ به وقت تهران و ۱۷۳۰ به وقت اروپا در شبکه اجتماعی توئیتر برگزار شد.



کاربران با استفاده از هشتگ #رئیسی_جلاد۶۷ از داخل و خارج از کشور نه بزرگ دیگری به شعبده انتخابات رژیم گفتند و با توفان توییتری این هشتگ روی ترند هشتگهای فارسی زبان قرار گرفت.


آنها به افشای جنایتهای آخوند رئیسی جلاد قتل‌عام زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز در سال۶۷ پرداختند. کسی که خامنه‌ای تلاش می‌کند تا او را به کرسی ریاست بنشاند.


فراخوان این توفان توئیتری پیش‌تر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود و رأس ساعت تعیین شده رگباری از توئیتهای حاوی این هشتگ که با جملات و تصاویر گویایی از جنایتهای این جلاد قتل‌عام ۶۷ همراه بود، روی شبکه توئیتر منعکس شد.


در این کمپین که بیش از ۶ساعت ادامه داشت، جوامع ایرانی، خانواده شهدای قتل‌عام و قربانیان رژیم جهل و جنایت، اشرف‌نشانان، ایرانیان آزاده و هموطنانمان از داخل کشور به‌طور گسترده حضور داشته و به افشای ماهیت جلاد رئیسی و انتخابات نمایشی رژیم پرداختند.


شماری از کاربران با انتشار ویدئوهای کوتاه بخشی از زندگی جنایت‌بار این آخوند جلاد را به نمایش گذاشتند.



شماری دیگر از کاربران با انتشار تصاویر هزاران سربدار و گل سرخ، خون آنها را گواهی بر نامشروع بودن شعبده انتخابات و کلیات نظام منحوس آخوندی دانستند.


بخشی از تصاویر منتشر شده در این توفان توئیتری شماری از خانواده‌های شهیدان قتل‌عام را نشان می‌داد که با در دست گرفتن پلاکاردهایی با یادآوری خون عزیزانشان خواهان تحریم قاطع شعبده انتخابات توسط مردم شدند.


یکی از کاربران با نمایش تصاویر زیبایی از موزه مقاومت ایران یاد تمامی شهدای به خون خفته خلق را گرامی داشت. همه کاربران شرکت‌کننده در این کارزار بزرگ با پیوستن به این هشتگ نمادی از مقاومت و پایداری در برابر حکومت خامنه‌ای را به نمایش گذاشتند و بر عهد و تعهدشان برای سرنگونی تمامیت این نظام تأکید کردند.


پس از اجرای یک کارزار همآهنگ، هشتگ رئیسی جلاد ۶۷ روی ترند هشتگهای فارسی زبان قرار گرفت و بار دیگر نشان داد که عزم مردم ایران برای تحریم سراسری این نمایش آخوندی جزم است.



مطالب مرتبط


ابراهیم رئیسی جلاد قتل‌عام ۶۷ را بشناسیم ـ وب نگار ـ یک قدم تا آزادی

دوقطبی جلاد و شیاد و هراس از باروت متحرک

 
لطفا به اشتراک بگذارید: