فرشتگان حافظ مردم در جنگ با کرونا و کرونای ولایت ـ قلبها، واژه‌ها و پیوندها

قلبها، واژه‌ها و پیوندها ـ فرشتگان حافظ مردم در جنگ با کرونا و کرونای ولایت ـ ۲۷اردیبهشت۱۴۰۰


نگاهی به نامه‌های دریافتی از کانونهای شورشی

ملاحظه می‌شود وعده‌ها و ادعاهای آخوند حسن روحانی دروغی بیش نیست، نظام آخوندی و دولت ضدمردمی او مطلقاً در پی واکسیناسیون عمومی و خلاص شدن مردم از دام بحران کرونا نیستند.

اتفاقا خامنه‌ای و روحانی و کارگزارانشان در پی استمرار و توسعه کرونا هستند، تا به گمان واهی رژیم را از خطر قیام مردم ولو چند ماهی هم که شده مصون بدارند.فرشتگان حافظ مردم در جنگ با کرونا و کرونای ولایت ـ قلبها واژه‌ها و پیوندها

به راستی آنها با پیشبرد این سیاست ضدمردمی و ضدانسانی تاکی می‌توانند از پیامدهای این سیاست درامان بمانند و به‌زعم خود مردم را از قیام و شورش باز بدارند؟

جواب را باید در موقعیت عینی و شرایط انفجاری جامعه در شرایط کنونی جستجو کرد.

وضعیتی که در آن نارضایتی جوشان جامعه هر روز در حال افزایش است، و مردم از ظلم و ستم حاکمیت خصوصاً ظلمی که در جریان بحران کرونا بر آنها وارد شده، در بدترین شرایط ممکن زندگی و آماده‌ترین شرایط برای قیام و خیزش هستند.

مردمی که در اعتراضات روزانه‌شان در کف خیابان علیه ظلم و ستم رژیم و سران آن شعار می‌دهند، و به آنها گوشزد می‌کنند تا حق‌شان را نگیرند آرام نمی‌نشینند.

بنابراین خامنه‌ای و سایر سران نظام کور خوانده‌اند که با درگیر کردن هر چه بیشتر مردم در بحران کرونا می‌توانند از خروش و خشم مردم درامان بمانند. تک به تک جنایات رژیم تنها بر ذخیره خشم مردم افزوده است و بی‌تردید در آینده‌ای نه چندان دور این خشم تمامیت رژیم را به‌آتش خواهد کشید.

مطالب مرتبط

در سیاهترین شبهای میهن هم شعله امید روشن است ـ قلبها واژه‌ها و پیوندها

دبیرکل خانه پرستار: مهاجرت پرستاران به خارج از ایران / در کشور ما جان آدمیزاد فاقد ارزش است
لطفا به اشتراک بگذارید: