پیامدهای بحران سیرک انتخاباتی رژیم آخوندی ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تیک تاک ـ پیامدهای بحران سیرک انتخاباتی رژیم آخوندی ـ ۲۷اردیبهشت۱۴۰۰


گفتگو با مهرداد هرسینی از آلمان

وضعیت نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم نمایش کاملی از افلاس و درهم پاشیدگی آن است.

خامنه‌ای می‌خواهد با مهندسی آخوند رئیسی را از صندوق بیرون بیاورد، اما در جریان جنگ باندها بر سر کرسی ریاست‌جمهوری چون بحث کسب قدرت و غارت است کسی کوتاه نمی‌آید.پیامدهای بحران سیرک انتخاباتی رژیم آخوندی ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

کارشناسان سیاسی می‌گویند به‌نظر می‌رسد با این حجم از جنگ باندی مسیر همواری که خامنه‌ای در نظر داشت، نه تنها هموار نیست بلکه مسیری است پر پیچ‌وخم که همه سردمداران نظام نیز از آن وحشت کرده‌اند.

با تشدید شقه و سرباز کردن تناقض در نظام ولایت فقیه خامنه‌ای گفت: «بنده البته در مورد انتخاب اشخاص هیچ دخالتی نمی‌کنم» .

سؤال این است چه کسی آدرس جلاد ۶۷ را داد و چه کسی مانع حسن خمینی برای نامزدی شد؟

اکنون سینه‌چاکان همین رژیم هم برای ولی‌فقیه تره خورد نمی‌کنند، مصطفی تاج‌زاده بعد از ثبت نام در وزارت کشور گفت: «مخالف راهی هستم که حاکمیت در حال پیمودن است. من با قرائت انسدادی از قانون اساسی و تقلیل دادن آن به اصل ولایت مطلقه فقیه مخالم» .

البته تاج‌زاده ۴۰سال عقب‌تر از مردم با سوء‌استفاده از نفرت عمومی می‌خواهد به این وسیله جنایاتش را بپوشاند. این در شرایطی است که مردم در قیامهای گذشته به هر دو باند حکومتی نه گفتند و پایان ماجرای آنها را در چپاول و غارت و شیادی اعلام کردند.

شدت نفرت عمومی مردم به حدی است که احمدی‌نژاد گماشته سابق آن هم ژست تحریم گرفت: «یا به‌صورت کاندیدا در انتخابات حضور خواهم داشت یا در صورت رد صلاحیت ضمن رأی ندادن به هیچکس از هیچکس حتی افرادی که سابقه دوستی و همکاری نزدیک با بنده داشتند حمایت نخواهم کرد»

تیک تاک ـ پایان ثبت نام کاندیداها و تشدید جنگ باندهای درونی رژیم ـ قسمت دوم


گفتگو با میثم ناهید


مطالب مرتبط


فاجعه موج چهارم کرونا و عدم واکسیناسیون عمومی در ایران ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

دوقطبی جلاد و شیاد و هراس از باروت متحرک
لطفا به اشتراک بگذارید: