دروغی غیر قابل باور ادعای آخوند روحانی که واکسن نزده است ـ از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت ـ دروغی غیرقابل باور: ادعای آخوند روحانی که واکسن نزده است ـ ۳۱اردیبهشت۱۴۰۰


نگاهی به ادعای ۲۵اردیبهشت آخوند روحانی

شیخ شیاد دروغ می‌گوید که ۳۰میلیون واکسن آماده است و این وعده او هم در زمره وعده‌های دروغین پیشین است که هیچ‌کدام محقق نشد.

واقعیت این است جز تعدادی معدودی واکسن این حجم واکسنی که روحانی ادعای آماده بودن آنرا دارد وجود ندارد، چرا که حتی کادر درمان نیز واکسیناسیون نشده‌اند چه رسد به رده‌های سنی آسیب‌پذیر و بیماران زمینه‌ای.دروغی غیر قابل باور ادعای آخوند روحانی که واکسن نزده است ـ از دروغ تا واقعیت

عمده واکسن‌هایی هم که به‌طور رسمی وارد شده است بالا کشیده شده و برای پاسداران و بسیجی‌ها و خانواده‌های مقامات مورد استفاده قرار گرفته و یا تعداد زیادی هم توسط عوامل حکومتی سراز بازار آزاد درآورده است.

دهنوی یکی از اعضای هیأت رئیسهٔ مجلس ارتجاع در این رابطه در مصاحبه با تلویزیون شبکه ۳ گفت: «همین واکسن بخواهم بگویم من یک نامه هم به وزیر بهداشت نوشتم یک عده جوانهای این کشور بهترین بچه‌های نخبه این کشور یک سامانه‌ای ایجاد کردند چند سالی است در وزارت کشور به نام تی تک که قرار هست هر دارویی در کشور وارد میشه در قالب این سامانه ثبت بشه تا به‌دست مصرف کننده برسد جلوی قاچاق گرفته بشه جلوی سو استفاده گرفته بشه قرار بود واکسن هم بیاید روی سامانه مشابه این ثبت بشه من هفته پیش گزارش گرفتم دیدم از دو میلیون واکسنی که آمده بیش از ۲۰۰هزار دوز واکسن مفقود شده و ناپدید شده خب این کجا رفته؟ این واکسن

مجری: ۲۰۰هزار دوز؟

دهنوی: بله این را به کی تزریق کردند؟ همین هاست که بازار آزاد دارد سر در می‌آورد ما می‌رویم ناصرخسرو یک دوز واکسن ۲۵میلیون تومان دارد بفروش می‌رسد»

مطالب مرتبط


دروغی به نام تهیه کردن واکسن کرونا برای مردم ایران ـ از دروغ تا واقعیت

واکسن و دروغهای ادامه‌دار یک شیاد
لطفا به اشتراک بگذارید: