گزیده ای از برنامه ساعت وصل ـ ارتباط هموطنان از داخل ایران با سیمای آزادی

گزیده ای از برنامه ساعت وصل ـ ارتباط هموطنان از داخل ایران با سیمای آزادی- ۱خرداد۱۴۰۰


گزیده برنامه ساعت وصل -۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰


مریم تهران:


با درود به شیر همیشه بیدار برادر مسعود و خواهر مریم مهر تابان آزادی. راستش را بخواهم بگویم، در ایران چیزی به نام انتخابات در ایران وجود نداره فقط یک سیرکه و نمایش. همه چی انتصابی او نهم از طرف یک دیکتاتور به‌نام ولایت فقیه. جواب مردم ایران همان سرنگونی است. و نقش تک به تک ما در این امر خیلی مهم و حیاتی است. ما باید سرنوشت کشورمون رو خودمون به‌دست بگیریم، و این آخوندهای وطنفروش رو از کشورمون بیرون بیاندازیم.


عباس شهریار:


کسانی که الآن همین جا اومدن همه شون، همین چند نفری که اومدن به‌طور کل شدن نامزد ریاست جمهوری، اینها جاشون اینجا نیست، جاشون زندانه. اینها همشون خلافکارند. ولی به امید اون روزی که اینها نباشند و حکومت اینها از ریشه کنده بشه. انشاءالله که عدالت الهی برای اینها انجام بشه.



حسین شهرک اندیشه:


الان بحث من شرکت کردن یا شرکت نکردن تو انتخابات نیست. بحث الآن بحث اینه که کلاً ما کن فیکون، کلاً اینها رو از ریشه نمی‌خواهیم. یعنی این‌که مثلا بحث ما سرنگونیه. و این هم با دستان یگانهای شورشی امکان پذیره.


نارویی ایرانشهر:


سیاستهای خامنه‌ای کثیف ملعون، طوریه که مردمی را که فقیر کرده سوء‌استفاده می‌کنه. الآن هم وقت ریاست‌جمهوری می‌خواهند ملت ساده رو با دروغ و وعده‌های الکی آخوندهای پلید و نجس پای صندوق رأی بکشن. حرفم با شماست ملت ایران نه بلوچستان، تا زمانی که این حکومت دیکتاتوری چه سرش تاج باشه، چه عمامه روزگار خوشی نخواهیم داشت. رأی من سرنگونی است نه به دیکتاتور. آری به جمهوری.



رویا از شیراز:


با سلام و درود و خسته نباشید به مهمون عزیز برنامه خواهر فروغ که الگوی ما زنان و جوانان در ایران تحت ستم هستن، بهتون بسیار افتخار می‌کنم. از این‌که مهمون عزیز برنامه هستید بسیار خوشحالم واقعاً احساسی رو که دارم نمیشه وصف کرد. چرا که شما یکی از تکثیر شدگان خواهر مریم پاک رهایی هستید. بقدری خوشحال شدم که یادم رفت اسممو بگم. من رویا هستم از شیراز مزاحمتون می‌شم. خب همگی می‌دونیم که شعبده انتخابات رژیم، نظام را وارد باتلاقی کرده که هر چه بیشتر تلاش بکنه، بیشتر توش گیر می‌کنه. مردم هیچوقت اتفاقاتی که توی این چهل سال اعم از اعدام و قتل و غارت و هواپیماهای اوکراینی و قیام آبان ۹۸ را هیچ‌کدام را نه فراموش می‌کنیم و نه می‌بخشیم. به شیاد و جلاد می خواهم بگم همان‌طور که برادر مسعود عزیز مان در پیامشان گفتند همه کاندیداها سر و ته یک کرباسند و سگ زرد برادر شغاله و سزاوار محاکمه و مجازات و بدرک واصل شدن عین قاسم سلیمانی هستند. خواهر مریم و برادر مسعود ما کانونهای شورشی پیام استمرار قیام تا سرنگونی رو به گوش جان شنیدیم. می‌خواهم بگویم که بتازید و بتازید و بتازید. خامنه‌ای ملعون به‌زودی زود نابودت می‌کنیم و به زباله‌دان تاریخ می اندازیمت. درود بر رجوی. مرگ بر خامنه‌ای.



آرش کمانگیر از هشتگرد:


من از کانونهای شورشی برای سرنگونی این رژیم آماده‌ایم. ما جوانان باید متحد بشویم. دست تو دست هم بگذاریم. ما دنبال این انتخابات رو به سرنگونی تبدیل خواهیم کرد.


فرهاد از اسلامشهر:


درود می‌فرستم به همه مبارزان راه آزادی. خستگی‌ناپذیران وطن دوست و مجاهدان و مبارزین نستوه. که بواقع مثل فولاد با هر ضربه، تیزتر و با هر آتشی آبدیده‌تر می‌شوند. سرسخت‌تر از دیروز به طریقت آزادی ادامه می‌دهند. نمایش دادن رئیسی، چرخوندن اون و انتصاب اون، دقیقاً تهدید مردمه. اون مظهر جنایت و سرکوبه. انتصاب این فرد منجر به فروپاشی حکومت ولایت فقیه خواهد شد.


حسین از مشهد:


رای ما سرنگونیه. آری به جمهوری دمکراتیک. همان‌طور که برادر مسعود گفته همه کاندیداها سرو ته یک کرباسند. و سگ زرد برادر شغاله.



عباس از خراسان:


وظیفه ما رأی ندادن است و بس. وظیفه ما نرفتن پای صندوق رأی است و بس. وظیفه ما دنبال آزادی واقعی بودن است و بس. با جمهوری اسلامی آخوندی مخالفت کردن است و بس. ما دیکتاتور نمی‌خواهیم. زنده باد ایران. زنده باد ملت ایران. پاینده باد جمهوری دموکراتیک خلق ایران. برقرار باد پرچم سه رنگ شیرو خورشید ایران.


آزاده از تهران:


من فقط می‌خواهم این را بگم که آخوند جماعت از اصلاح طلبشون تا اصول‌گراشون، هیچ اعتباری بین مردم ندارند. همه شون جنایتکارند. از آن رئیسی تا بقیه اش. اینها از روزی که آمدند با وجود نحسشون بدبختی را برای مردم آوردند. رأی ما فقط نابودی اینها و سرنگونی شون و بس. همه ما آماده‌ایم تا بیرونشون کنیم. هیچی دیگر نمی‌خواهیم. فقط همین و بس.



شاهرخ گچساران:


چندین ساله که دیگه انتخابات به‌صورت دکوره. یعنی مردم دخالت چندانی در انتخابات ندارند. بجز آن عده خاصی که واقعاً دارن از این وضعیت استفاده می‌کنند. یعنی منفعت می‌برند. حالا اگر آمار هم دربیارید از چندین سال قبل، از زمانی که انتخابات شورا ها را آوردن قاطی انتخابات ریاست‌جمهوری کردن، اینها هدفشون فقط اینه که مردم بیایند پای صندوق های رأی. چون دیگه مردم فریب نمی‌خورند.


علی رشت:


مردم ایران دیگه به این حاکمیت و هر دسته و جریانی از این دارو دسته دزد و تبهکار که خودشون رو برای انتخابات نمایشی مسخره کاندید کرده تفاوتی قائل نیستند. بدون کمترین شک همه مردم ایران این انتخابات را تحریم می‌کنند و سیلی محکمی به خامنه‌ای و این مزدوران می‌زنند. رأی مردم ایران سرنگونی این هاست. مردم ایران خواهان یک جمهوری دموکراتیک هستند. مرگ بر خامنه‌ای سلام بر آزادی.



حجت همدان:


رای من آری به جمهوری دموکراتیک است نه به این جمهوری ننگین مذهبی. در پایان درود می‌فرستم به سازمان، به مجاهدین خلق ایران به خواهر مریم و برادر مسعود و همه مجاهدین. انشاءالله که روزی بیایند و دیدار تازه کنیم مثل روز امجدیه. بیاید آن صدای برادر رو دوباره بشنویم این دفعه در آزادی. آنجا که می‌گفت ان کان دین محمد لایستقیم والا بقتلی فیاسیوف خذینی.


اصغر تبریز:


ما یک حکومت آزادی می‌خواهیم. یک حکومت دموکراتیک می‌خواهیم. روز رأی‌گیری در خانه بمانید. اما این رو هموطنانم این رو یادتون باشه که اگر یک روز در خانه نمانید فقرمون دو برابر خواهد شد.


احمد کرج:


این انتخابات که در پیش رو داریم یک انتخابات کاملاً دروغین و نمایشی هستش. مردم ایران سرنگونی این رژیم رو می‌خواهند. واقعاً تمام مردم ایران سرنگونی را می‌خواهند.



علی بلوچستان:


رژیم خونخوار خامنه‌ای که می‌خواهد برگزار کند این انتخابات توصیه می‌کنم که مردم اصلاً شرکت نکنند. انشاءالله که این رژیم زودتر سرنگون بشه با همدلی و اتحاد همه مردم به‌خصوص مردم بلوچستان. اگر واقعاً با هم متحد بشوند می‌توانند این رژیم را نابود کنند.


علی از خوی:


انتخابات نظام پلید آخوندی یک انتصابات فرمایشی بیش نیست. انتخاب من و ما فقط مریم رجوی و شیر همیشه بیدار مریم رجوی است من شناسنامه‌ام را نجس نکرده و نمی‌کنم. بنابراین کوتاه کنم. رأی من سرنگونی نظام و آری به جمهوری دموکراتیک.



زهرا خراسان جنوبی:


جمهوری اسلامی انتخاب ما نیست. پس نماینده‌ها و کاندیدهایی که اینها تأیید می‌کنند نماینده من و ملت ما نیستند. ما فراموش نمی‌کنیم خاوران را. فراموش نخواهیم کرد آنانی که به‌دستور شخص رئیسی و هیات مرگ به جوخه‌های مرگ بدار سپرده شده‌اند. نخواهیم رفت پای صندوق های رای. حتی آن‌روز خیابان‌ها را هم تحریم خواهیم کرد. زنده باد رجوی. درود بر ارتش رهائیبخش ایران



مطالب مرتبط


تحریم انتخابات قلابی با رأی من سرنگونی ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

گزیده‌ای از برنامه ساعت وصل، ارتباط هموطنان از داخل ایران با سیمای آزادی

 
لطفا به اشتراک بگذارید: