مسعود رجوی ـ خامنه ای باوقاحت در آستانه انتخابات و در بحبوحه مذاکرات برجام به نقش خود در جنگ و کشتار اعتراف می کند

مسعود رجوی ـ خامنه ای باوقاحت در آستانه انتخابات و در بحبوحه مذاکرات برجام به نقش خود در جنگ و کشتار اعتراف می کند


مسعود رجوی-اول خرداد ۱۴۰۰


سایت خامنه‌ای به تاریخ اول خرداد یک پیام تبریک به خامنه‌ای تحت عنوان «رهبر انقلاب» به امضای «دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین» منتشر کرده است.


در این پیام ”زیاد نخاله“ به‌گونه‌یی بهت‌انگیز در مورد جنگ در غزه و موشکهای آن خطاب به خامنه‌ای اذعان می‌کند:


«دوستان و برادران شهید سلیمانی خصوصاً حاج اسماعیل قاآنی و همکاران ایشان همواره در هدایت و فرماندهی این نبرد، لحظه به لحظه در کنار ما بودند... ما برای حفظ جمهوری اسلامی ایران و سربازان دلاور آن دعا می‌کنیم».


به این ترتیب پرده‌ها بالکل کنار می‌رود و خامنه‌ای با وقاحت بی‌منتها به قصد قدرت‌نمایی در آستانه انتخابات رژیمش و در بحبوحه مذاکرات برجام در وین ناگزیر به سهم و نقش خود در جنگ و کشتار اعتراف می‌کند.


خامنه‌ای از این پیش‌تر بارها به صراحت گفته است اگر جنگ‌افروزی را در خارج از مرزهای ایران متوقف کند بایستی در کرمانشاه و همدان و اصفهان و تهران و خراسان با مردم بپا خاسته و جوانان شورشگر بجنگد.


ولی‌فقیه ارتجاع اکنون با اطمینان از بی‌عملی اروپا و آمریکا و این‌که قیمت چندانی نخواهد پرداخت یابوی ولایت می‌تازد تا از قیام ملت ایران در امان بماند.


اما آتش قیام با ارتش گرسنگان از زیر خاکسترهای کرونا شعله خواهد کشید.




مطالب مرتبط


مسعود رجوی: خمینی و خامنه‌ای نخستین خائنین به آرمان و رهبری فلسطین و سازمان آزادیبخش از زمان عرفات بوده‌اند

مسعود رجوی - اول خرداد ۱۴۰۰ - سایت خامنه‌ای یک پیام تبریک به‌خامنه‌ای تحت عنوان «رهبر انقلاب» به امضای «دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین» منتشر کرده است
لطفا به اشتراک بگذارید: