موشکاف-عظی در انتخابات قلابی به سیم آخر زده

موشکاف-عظی در انتخابات قلابی به سیم آخر زده -۵خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همهٔ دوستان و رفقا! ایشالا خوب و خوش باشین که این روزا حال و روز نظام ولایت خیلی ناخوشه! . عظی زده به سیم آخر و شوربای نگهبانش بی‌دنده و ترمز، کرک و پر باند رقیب که هیچ، کرک و پر هم‌باندیای خودشونم قیچی کرد. . از جمله یارو مموتی و پاسدار علی لاریجانی و جهانگیری. . واکنشارو داشته باشین.



اسحاق جهانگیری – ۴خرداد


به خدا پناه می‌برم و عدم احراز صلاحیت بسیاری از شایستگان را تهدیدی جدی برای مشارکت همگانی و رقابت عادلانه گرایش‌ها و جریانهای سیاسی به‌ویژه اصلاح گرایان می‌دانم.


موشکاف:  این یارو که رد صلاحیت شده، ۲دوره یعنی ۸سال معاون اول شیخ فری بوده، حالا هم هست اگه دزدی مزدی یی در کاره، چرا یارو هنوز سر کاره؟ هاهاها. هاهاها. حالا جیغ یارو آخوند آملی لاریجانیو داشته باشین که خودش عضو شوربار نگهبانه، اما همین شوربا فک اخویشو آورده پایین.


آملی لاریجانی - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام – ۴خرداد


هیچ‌گاه تصمیمات شورا را تا این حد غیرقابل دفاع نیافته‌ام؛ چه در تأیید صلاحیتها و چه در عدم احراز صلاحیت‌ها. ‏سبب این نابسامانی‌ها تا حد زیادی، دخالت‌های فزاینده دستگاههای امنیتی از طریق گزارشهای خلاف واقع، در تصمیم سازی برای شورای نگهبان است؛


موشکاف:  بعله، عظی از امنیت خودش و نظامش می‌ترسه. هاهاهاها. یعنی کار به جایی رسیده که عظی یه نمایش انتخابات رو هم نمی‌تونه کارگردانی کنه و می‌ترسه قیام بیرون بزنه. حالا ملاحظه بفرمایین پسر خود جنتی که دبیر شورای نگهبان نظام باشه، در مورد کار باباش چی گفته.



علی جنتی - وزیر پیشین ارشاد و سانسور رژیم – ۴اردیبهشت


سرانجام پس از ۱۰روز بحث و مناقشه، شورای نگهبان نامزدهای مورد نظر خود را برای ریاست‌جمهوری اعلام نمود. یک ضرب‌المثل می‌گوید: «کوه زایید، موش زایید!». بدیهی است با این تعداد کاندیدای پوششی از هم‌اکنون نتیجهٔ انتخابات روشن است و آنچه در این میان با مشارکت اقلیت قربانی می‌شود، جمهوریت! نظام خواهد بود


موشکاف:  این یارو رو باش که هنوز دلواپس جمهوریت نظامه! یه ریزه باید بره پای منبر ابوی که بدونه چه خطری در کمین عظماس که مسابقهٔ تک اسبه رو ترجیح داده و عطای شور و رونق سیرک انتخاباتو به لقاش بخشیده.


احمد زیدآبادی – ۴اردیبهشت


دیشب پس از آن که خبرگزاری فارس اسامی نهایی نامزدهای تأیید صلاحیت شده را منتشر کرد، بعد از مدتها خنده سیری کردم. چنان خندیدم که همسر و بچه‌هایم متعجب شدند. از این جهت جا دارد از شورای نگهبان تشکر کنم!


... این نوع پیروزی هم نه فقط افتخاری ندارد بلکه سبب استهزای عمومی می‌شود.


موشکاف:  کم خندیدی! بیشتر بخند تا اشکت درآد. بندهٴ موشکاف هم آی خندیدم، آی خندیدم به این وضعیت نظام. هاهاهاها. بعله، عظی از سر فلاکت و بدبختی هر کی ممکن بود یه خورده تو این شرایط شکاف باز بکنه رو داد دم قیچی شوربای نگهبان. دوستان! اما این اول داستانه، وضعیت نظام بعد از این خیلی تماشایی تره. رفقا به‌نظر شما عظی می‌تونه این جوری جلو جر خوردن نظامشو بگیره یا بدتر می‌شه؟ مرحمت زیاد.



مطالب مرتبط


مجلس ارتجاع صحنه کشمکش تحریم انتخابات و حذف فله ای کاندیداها

انتخابات ورشکسته

 
لطفا به اشتراک بگذارید: