دروغی به نام شکستن کمر کرونا و واقعیتی به نام تلفات سه رقمی روزانه ـ از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت ـ دروغی به نام شکستن کمر کرونا و واقعیتی به نام تلفات سه رقمی روزانه ـ ۷خرداد۱۴۰۰


نگاهی به ادعای آخوند روحانی و واقعیت صحنه ایراندروغی به نام شکستن کمر کرونا و واقعیتی به نام تلفات سه رقمی روزانه ـ از دروغ تا واقعیت


مردانی، عضو کمیته علمی ستاد کرونا از مشاهده مواردی از ابتلا به عفونت قارچ سیاه در میان بیماران کرونایی در تهران خبر داد و گفت: «به‌صورت رسمی موردی اعلام نشده اما موارد تکی بوده که بیمار کرونایی بهبود پیدا کرده ولی به‌دلیل مصرف کورتون و دگزامتازون به عفونت قارچی یا هوی مایکوزین مبتلا شده است. وی گفت: اگر در سطح جامعه عفونت قارچی مهاجم فراگیر شود منجر به مرگ و میر خواهد شد مانند هندوستان که این روزها درگیر واریانت خطرناکی است» (اقتصاد نیوز ۵خرداد۱۴۰۰).

در تهران، زالی رئیس ستاد کرونا گفت: «شرایط استان و البته کلان‌شهر تهران کاملاً متفاوت با سایر نقاط ایران است. شکننده بودن شرایط تهران می‌تواند سایر نقاط را هم با مشکلی قابل‌توجه روبه‌رو کند به‌صورتی که در دوره‌های قبلی دیدیم ویروس در استانهای همجوار تهران دست به دست شد و وضعیت حاد و بحرانی ایجاد کرد» (خبرگزاری نیروی قدس ۶خرداد۱۴۰۰).

در هرمزگان، «کرونا روندی کاملاً صعودی به خود گرفته و تمامی آمارها نشان می‌دهد که در این استان پیک پنجم در حال آغاز است. استان هرمزگان با ۵شهرستان قرمز در حال حاضر بدترین شرایط در کشور را به خود اختصاص داده است. فرماندار بندرعباس گفت: متأسفانه در حال حاضر ۳۲روستا و ۵ مرکز بخش در بندرعباس به‌علت وضعیت نامطلوب کرونایی و آلودگی زیاد یک هفته قرنطینه شده‌اند و در صورت تداوم بیماری این قرنطینه ادامه خواهد داشت» (خبرگزاری نیروی قدس ۶خرداد۱۴۰۰).

در خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: «ویروس کرونا هم‌چنان قدرت بیماری زایی بالای دارد و مردم نباید تصور کنند که به پایان رسیده است. در استان بیش از ۱۱۶۵بیمار کرونایی بستری شدند و این نشان می‌دهد نباید تصور کنیم تمام شده است» (خبرگزاری نیروی قدس ۶خرداد۱۴۰۰).

مطالب مرتبط


دروغی به نام تهیه کردن واکسن کرونا برای مردم ایران ـ از دروغ تا واقعیت

سرخوردگی آخوند روحانی نسبت به رفع تحریم‌ها
لطفا به اشتراک بگذارید: