سخنرانی عظمای فلک زده بعد از مهندسی انتخابات ـ موشکاف

موشکاف ـ سخنرانی عظمای فلک زده بعد از مهندسی انتخابات ـ ۷خرداد۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام! سلام به همة عزیزان خودم! ایشالا که همه چی واستون ردیف باشه.هاهاهاها. عرض کنم خدمت شما سروران که عظمای فلک زده، شنگول از مهندسی انتخابات یه منبر رفت و یه دستی هم به سر و روی سگ و سیله‌های قلع و قمع شده‌ش کشید.هاهاهاها.

خامنه‌ای – ۶ خرداد

خامنه‌ای - ثانیا از ان کسانی که صلاحیت‌شان را شورا تشخیص نداد و احراز نکرد و اینها نجیبانه با این مسأله برخورد کردند از آنها هم تشکر مضاعف باید بکنم برخوردشان برخورد نجیبانه بود حتی بعضی مردم را تحریض (برانگیختن) کردند و تحریص کردند که در انتخابات شرکت کنند پای صندوق هابروند بسیار کار خوبی بود این کار خدا پسندی بود که اینها انجام دادند

موشکاف: هاهاهاها. اینایی که تو دستگاه عظی نجیبن، آدمای بی بته و نانجیبین که گوسفندوار گوش و دمبشون رو عظما می‌بره و صداشونم درنمیاد.هاهاهاها. البته الان روزای خوش عظماس. بذار وقتش که برسه و پای تقسیم غنائم که به میون بیاد، چنان گلوی همو بجوند که بیا و ببین. حالا ملاحظه بفرمایین که چطوری می‌خواد پیشاپیش سوت و کوری بازار انتخاباتشو توجیه بکنه.هاهاهاها.

 در این ۴۲ سال دستور کار تبلیغاتی دشمنان این‌گونه بوده که قبل از انتخابات می‌گویند مردم شرکت نخواهند کرد، بعد از شرکت مردم در انتخابات می‌گویند انتخابات مهندسی شده بوده و در مورد فرد انتخاب شده به‌عنوان رئیس‌جمهور هم می‌گویند او اختیاری ندارد.

موشکاف: هاهاهاها. آخه عظی! تو نمایش انتخابات مجلست که دیگه خودتونم مقر اومدین که مگس پر نمی‌زد، الانه سگ و سیله‌های خودتم آمار ۲۰درصد میدن. نکنه اونا هم دشمنان نظامن؟ هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که عظی عجب فرمول محیر العقولی واسه گرم شدن تنور انتخاباتش کشف کرده.هاهاهاها.

ایشان مسائل سیاسی و فرهنگی را با اهمیت خواندند اما افزودند:

اکنون مسأله فوری و اصلی کشور، اقتصاد است و نامزدها باید برنامه‌ها و راه‌حل‌های خود برای حل مشکلات اقتصادی به مردم ارائه و آنها را قانع کنند که توانایی حل مشکلات اقتصادی را دارند.

موشکاف: هاهاها. میگه وعدة دروغ بدین و تحت عنوان برنامه، کشک و پوشال بهم ببافین بلکه آدما بیان پای صندوقا. به همین خیال باش! هاهاهاها. حالا رفقا! ملاحظه بفرمایین که عظی ۱۲ سال پیش دربارة انتخابات چیا میگفت. هاهاهاها.

‌ خامنه ای – ۹ فروردین ۱۳۸۸

از وقتی که رژیم پهلوی سر کار آمد انتخابات به معنای یک حرکت نمایشی محض تلقی شد.

انتخابات همه می دانستند که انتخابات مطلقا به معنای انتخاب مردم نیست. یه کسانی را دستگاه‌های قدرت، دربار آن روز شاهان، در نظر می گرفتند. یه رقابتهایی بین اونها انجام می گرفت باهمدیگه زد و خورد هم می کردند اما آن کسی که می‌خواستند بیارند توی مجلس بنشانند مطیع باشد سر به زیر باشد منافع آنها را تامین کند حق مالی غاصبانة آنها را بدهد او را می آوردند مینشاندند توی مجلس.

موشکاف: هاهاها. رفقا یادتون هست که بعد از همین حرفا قیام ۸۸ شد و عظی فهمید که نظامش ظرفیت حتی همون نمایش نیم بند رو هم نداره و باید از همون الگوی پهلوی استفاده بکنه. هاهاها. حالا دلشو خوش کرده که هر سه قوه تو چنگشه. اما شتر در خواب بیند پنبه دانه، همون بلایی سرش میاد که با آوردن احمدی‌نژاد سرش اومد. بلکه بیشتر. هاهاها. مرحمت زیاد.

 

مطالب مرتبط


سلاخی‌های خامنه‌ای در جریان سیرک انتخابات، شلیک به پای خود ـ قضاوت با شما

خامنه‌ای، بازندهٔ اصلی در سیرک انتخابات

 
لطفا به اشتراک بگذارید: