سلاخی‌های خامنه‌ای در جریان سیرک انتخابات، شلیک به پای خود ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ سلاخی‌های خامنه‌ای در جریان سیرک انتخابات، شلیک به پای خود ـ ۷خرداد۱۴۰۰


بریدن سر کاندیداهای خودی توسط تیغ شورای نگهبان و قربانی کردن آنها


آخوند محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق ارتجاع: جمهوریت نظام مورد تهدید جدی قرار گرفته است و هیچ جریانی با هر وابستگی و رویکردی که دارد نمی‌تواند و نباید نسبت به این خطر بزرگ بی‌تفاوت باشد!.سلاخی‌های خامنه‌ای در جریان سیرک انتخابات، شلیک به پای خود ـ قضاوت با شما

آنچه این روزها رخ داده است ناشی از رویکرد، برداشت و اقدامی است که پیش از این هم عرصه را بر انتخاب مردم تنگ کرده و این‌بار بی‌پرده‌تر ظهور و بروز داشته است.

“ مهم‌تر و تأسف آورتر از محروم ماندن بخش‌های مهمی از جامعه و جریانهای مختلف از داشتن نامزد مطلوب خود آن است که میزان بودن رأی مردم و مبنا بودن آن برای نظام سیاسی نفی می‌شود (تلگرام اصلاحات نیوز رژیم ۵خرداد).

جهانگیری، معاون اول آخوند روحانی: کسانی که نگذاشتند مردم به صحنه بیایند و برای حل مشکلات داخلی و بین‌المللی در انتخابات شرکت کنند، باید پاسخگو باشند. . (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۵خرداد).

محمدجواد حجتی کرمانی: تأیید صلاحیتهای شورای نگهبان تیر خلاص به تابوت جمهوریّت نظام

اعلام نامزدهای عمدتاً یکدست ریاست‌جمهوری ١۴٠٠ در باور نمی‌گنجد!

دلسردی و بی‌تفاوتی عامه مردم و نی شمار فراوانی از صاحب‌نظران و ناظران امور، بسیار خطرناک است و هر روز خطرناک‌تر می‌شود (جماران نیوز رژیم ۵خرداد).

سلحشوری عضو سابق مجلس رژیم: رد صلاحیت لاریجانی با توجه به رابطه‌اش با حاکمیت، عجیب بود. زمانی که احساس بی‌معنایی در بین مردم شکل می‌گیرد، از حضور در انتخابات کناره می‌گیرند و این کناره‌گیری کم کم منجر به اتفاقات اجتماعی خواهد شد که کم‌و بیش نیز در جامعه شاهد آن هستیم

مطالب مرتبط


گرانی نان و کمبود آب و حالا قطعی برق ـ قضاوت با شما

حذف کاندیداهای سرسپرده در سیرک انتخاباتی مرحله جدیدی از سلاخی و ریزش و بحران در ولایت خامنه‌ای
لطفا به اشتراک بگذارید: