نمایندگان خامنه ای ترس و نگرانی از رسوایی سیرک انتخاباتی را در جمعه بازارها برملا کردند

چطور می‌گوید که اگر تأیید نشوم، رأی نمی‌دهم- ۸خرداد۱۴۰۰


بشاگرد ـ آخوند غلامی باخرفتی گفت: عده‌یی در خارج کشور نشسته‌اند و از روی عقده‌هایی که دارند، می‌گویند این بار مردم خسته شده‌اند و شور سابق را ندارند. ‌ مجاهدین ادعا می‌کنند که مردم با آنها هستند که خیال باطلی است.


در دماوند نیز آخوند فتاح با نگرانی از تحریم فراگیر نمایش انتخاباتی هشدار داد: اگر مردم در انتخابات مشارکت حداقلی داشته باشند دشمن به ایجاد فتنه و ناامنی امیدوار می‌شود.


در ورامین، آخوند محمودی خواستار محاکمه کاندیداهای سلاخی شده سیرک انتخاباتی توسط قضاییه رئیسی شد و گفت: چطور برخی به خود اجازه می‌دهند به رأی شورای نگهبان اعتراض کنند... برخی که در برابر فتنه‌ها حتی یک خط بیانیه ندادند امروز مرثیه خوان جمهوریت نظام شدند شما دلسوز جمهوریت نظام نیستید شما به‌دنبال منافع فردی و وجود فرصت‌طلب هستید... قطعاً باید برخی از این افراد به میز محاکمه کشیده شوند


نمایندگان خامنه‌ای آشفتگی، ترس و نگرانی نظام از رسوایی سیرک انتخاباتی را در جمعه‌بازارهای ولایت فقیه برملا کردند


در آرادان، آخوند شریفی به احمدی‌نژاد رئیس جمهو سابق رژیم حمله کرد و گفت: چطور می‌گوید که اگر تأیید نشوم، رأی نمی‌دهم و هواداران من هم رأی نمی‌دهند، چطور با بلند پروازی و پر رویی، شورای نگهبان را نمی‌پذیرد و اعلام می‌دارد که باید صدا سیما بگذارد تا من برای مردم حرف بزنم! خیر این‌گونه نیست این افراد به تاریخ پیوسته‌اند.


در همین حال احمدی‌نژاد با آشفته حالی بار دیگر گفت در انتخابات رژیم شرکت نخواهد کرد.



مطالب مرتبط


جمعه بازارهای ولایت فقیه و کابوس نمایندگان خامنه ای از پیامدهای شقه رژیم و تحریم انتخابات

ترس و نگرانی و پیآمد های شقه رژیم و کسادی و تحریم سیرک انتخابات ولایت فقیه در جمعه‌بازارهای ولایت

 
لطفا به اشتراک بگذارید: