موشکاف ـ شیخ فری تو کار مهندسی کرونایی نمایش انتخابات نظامه، داره در و تخته رو جور میکنه

 شیخ فری داره در و تخته رو جور میکنه که با رنگبندی ساختگی، ملتو رنگ کنه و بیاره پای صندوقا ـ ۹خرداد۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام! به به! خیلی خوش اومدین! صفا آوردین! بزم موشکافانة ما رو منور کردین.هاهاهاها. حال و احوالتون چطوره؟ تو این روزای کرونایی رعایت فاصله و شستن دست و ماسک که فراموش نشده؟ یه وقت رنگ‌بندیای نظام حواستونو پرت نکنه! آخه یارو شیخ فری تو کار مهندسی کرونایی نمایش انتخابات نظامه. داره در و تخته رو جور میکنه که با رنگبندی ساختگی، ملتو رنگ کنه و بیاره پای صندوقا.هاهاهاها.

آخوند روحانی در ستاد کرونا – ۸ خرداد

همان که در نقشه رنگی کشور هم چند نقطه به‌عنوان نقطه قرمز مورد توجه قرار داده شده انشاءالله آنها هم بتوانند ظرف هفته جاری عبور کنند که ما بتوانیم وقتی می‌رسیم به نزدیک انتخابات دیگر در سراسر کشور جایی منطقه قرمز نداشته باشیم! حتی امیدواریم منطقه نارنجی ما هم به حداقل ممکن کاهش پیدا کند و مناطق ما مناطق زرد باشد

موشکاف: هاهاهاها. عظما تو خیمه‌شب‌بازی انتخاباتی خودش، رنگ‌آمیزیشم سپرده به شیخ فری چاخان‌الدوله که قرمزشو بکنه نارنجی و نارنجی بکنه زرد، تا به خیال خودش ملت بیان رای بدن. به همین خیال باش! هاهاها. برو یارو! برو فکر نون باش که خربزه آبه. ملت دنبال براندازی کل نظامن بعد یارو تو چه خیال خامیه. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که تعریف نمایش انتخابات که عظی و شیخ فری دنبال رنگ کردنش هستن چیه.هاهاهاها.

آخوند محسن اراکی - عضو مجلس خبرگان نظام - ۷ خرداد

معنای انتخابات این است که مردم اعلام می‌کنند که ما فرمانبر این نظام تشکیلاتی هستیم و برای کمک به آن فرمانروای فعلی ما که ولی‌فقیه است یک بازوی اجرایی خوبی می‌خواهیم انتخاب کنیم ... امیدواریم مردم یک «مرد میدان» را انتخاب کنند.

موشکاف:‌ هاهاهاها. به این میگن یه تعریف جامع و کامل و ولایی از انتخابات تو نظام.هاهاهاها. عجب! که ملت فرمانبر ولی فقیهن هان؟ یعنی یه پا اونورتر رعیت! ای دایناسور خرفت بی‌حیا! بذار ملت یه فرمانبری به تو و عظمات نشون بدن که تو تاریخا بنویسن! بعد رئیس جمهور تو این نظام کیه؟ اونم انورتر تدارکات چی، یه نوکر و پادو و بازوی اجرایی یعنی یه چیزی تو همون مایه‌های مباشر خانهای قدیم.هاهاهاها. منظورش از «مرد میدون» هم یارو رئیسیه که اند قتل و جنایت و کشتاره، که ایشالا به اون یکی مرد میدون ضمیمه می شه. هاهاهاها. این از معنی ولایی نمایش انتخابات و رئیس جمهور تو نظام، اما برای اینکه واستون عینی بشه که عظی آرزوی چه جور انتخاباتی رو داره، این نمونه رو داشته باشین. هاهاهاها.

تلویزیون رژیم – ۷ خرداد

انتخابات سوریه با مشارکت ۱۴میلیون نفر از ۱۸ میلیون واجد شرایط رای دادن برگزار شد. در این انتخابات سه نامزد رقابت کردند که بشار اسد با کسب ۹۵ درصد آرا پیروز انتخابات و برای ۷سال دیگر عهده دار ریاست جمهوری سوریه شد.

موشکاف:‌هاهاهاها. دیدین؟هاهاهاها. به این میگن نمایش انتخابات ولایی. یارو جلاد خون آشامیه که دست کم ۵۰۰هزار نفرو زیر خاک کرده بعد چنین آمارایی میده. هاهاهاها. بیچاره عظما در حسرت چنین انتخاباتیه. هاهاها. اما رفقا! به نظرتون چرا نظام نمی‌تونه همچین آمار و ارقامی واسه خودش دست و پا کنه؟ بعله، یه مقاومت سازمانیافته و هوشیار اینجا هست که راه این جور جنغولک بازیا رو بسته هاهاهاها. بخاطر همینه که عظی عزا گرفته. هاهاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط


آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۰۱ هزار و ۲۰۰ نفر بیشتر است

آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۰۲هزار نفر بیشتر است

 
لطفا به اشتراک بگذارید: