موشکاف : یارو اردکیان، وزیر نیروی شیخ فری رو بردن به اصطبل نظام و کشیدن زیر اخیه که توضیح بده

موشکاف : یارو اردکیان، وزیر نیروی شیخ فریو بردن به اصطبل نظام و کشیدن زیر اخیه که توضیح بده ـ ۱۰خرداد۱۴۰۰


 

موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! حال و روزتون چطوره؟ فدایی دارین.هاهاهاها. عارضم به حضورتون که یارو اردکیان، وزیر نیروی شیخ فریو بردن به استبل نظام و کشیدن زیر اخیه که توضیح بده داستان این برقی که مثل داستان اف‌ای تی‌اف هی زود میره و دیر میاد چیه. هاهاها. اما یارو مثل اوستاش شیخ فری که دروغ می‌بافه و راجع به همه چی صحبت می‌کنه الا اصل داستان، تف هم کف دستشون نذاشت. هاهاهاها.

 

آخوند علیرضا سلیمی – عضو مجلس ارتجاع – ۹ خرداد

این چه سبک مدیریت است در دولت؟ برق مشکل پیدا می‌کند می‌گویند باران نیامده هوا آلوده میشه می‌گویند باد نیامده مردم گوشت ندارند بخورند می‌گویند بروند آبزی بخورند الآن آقای وزیر تقریباً این‌چنین پاسخی به مجلس داده این به سخره گرفتن مجلس نیست؟؟

 

موشکاف: هاهاهاها. می‌پرسه این چه سبک مدیریته؟ هاهاهاها. جوابش اینه، مدیریت به سبک خمینی و عظی و شیخ فریه. چون از نظر اونا، حفظ نظام، یعنی حفظ قدرت و غارت اوجب واجبات است، نه نون و آب و برق ملت. اما جالبه که یارو احساس مسخره شدن بهش دست داده، احساسی که چهل و چند ساله همة ملت دارن هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین این یکی چی میگه. هاهاهاها.

 

آخوند نیک‌بین – عضو مجلس ارتجاع – ۹ خرداد

من اولین حرفم جناب آقای قالیباف این هست که آدم سیر آدم گرسنه را دیوانه فرض می‌کند!

آخر این چه وضعش است روزی ۶ساعت یا ۷ساعت خاموشی چاه موتورهای برق یا نمی‌دانم خاموشی برق بیمارستان که دکتر بدون کُتر و تورنکت باید عمل جراحی انجام بدهد آخر این روا هست؟ ؟؟کدام ژنراتور را شما تولید کردید در مدار آوردید و باعث شدید برق مصرفی مردم را شما مدیریت بکنید؟

 

موشکاف:‌ هاهاهاها. یارو آخونده میگه آدم سیر آدم گرسنه رو دیوونه فرض می‌کنه. به نظرتون خودش سیره یا گشنه؟ هاهاهاها. از این بگذریم، برقو دریابین که روزی ۷-۸ ساعت قطع میشه، اما ملاحظه بفرمایین که همین یه ماه پیش یارو شیخ فری چاخان چی گفته بود. هاهاهاها.

 

سخنرانی روحانی-بهره‌برداری-وزارت نیرو

آخوند روحانی – ۹ اردیبهشت

در زمینه برق ما خوشبختانه توانستیم حتی بازارهای بیرون را در اختیار داشته باشیم علاوه بر این‌که در داخل ما نیازمندی‌ها را تأمین می‌کنیم

موشکاف: هاهاهاها. عجب نیازمندی برق داخلو حل کردن! اما دوستان دیدین؟ مقر اومد که برقو صادر می‌کنن، پس بابا حداقل یه علت این افتضاح اینه که برقو مثل همه چیز از ملت قطع می‌کنن تا صادر کنن، علاوه بر این بیت کوین هم هست که قاتل برقه، هم پول صادرات برق و هم پول بیت کوین هم میره تو کیسة آخوند و پاسدار جماعت. اما رفقا، مگه مشکل فقط برقه؟ از آب، هوا گرفته تا کرونا و اقتصاد و همه چی تو این نظام بحرانیه. هاهاهاها.

 

عبدالناصر همتی- نامزد ریاست جمهوری نظام – ۸ خرداد

ما اگر نتوانیم در واقع آن مشکلات اقتصادی و عقب‌ماندگی ایجاد شده و انسدادی که در داخل ایجاد شده و انزویی که بین‌المللی پیدا کردیم اگر این سه مورد را نتوانیم در ۴سال آینده حل بکنیم ممکن است دیگر خیلی دیر بشود

 

موشکاف:‌ هاهاهاها. یارو رو باش! ۴سال واسه نظام فرجه قائل شده.هاهاهاها. عظی یه چاره بیشتر نداره اونم اینه که سرشو بذاره و بمیره و الا که حسابش با قیام و بر و بچه‌های قیامه. هااهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط


غارت برق در رژیم آخوندی و بحران خاموشی وضعیت فعالتیهای هسته ای رژیم ـ روی خط

و غارت برق ...

 
لطفا به اشتراک بگذارید: