عظما با شوربای نگهبانش همه رسواییها رو به جون خرید که یه وقت دو قطبی نشه ـ موشکاف

موشکاف: عظما با شوربای نگهبانش همه رسواییها رو به جون خرید که یه وقت دوقطبی نشه ـ ۱۱خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! حال و احوالتون چطوره؟ خوب و خوشین؟‌

عرض کنم که عظما با شوربای نگهبانش همه رسواییها رو به جون خرید که یه وقت دوقطبی نشه و داستان بالا نگیره، غافل که تناقض اصلی وجود انتخابات تو نظامه. هاهاهاها.

حالا سگ و سیله‌های تأیید شده و تأیید نشده، افتادن به جون شوربای نگهبان و به جون رئیسی خبیثی. هاهاهاها.

محسن مهرعلیزاده – نامزد ریاست‌جمهوری نظام – ۹خرداد

چگونه به خود اجازه می‌دهند برای نامزدهای ریاست‌جمهوری خط و نشان کشیده و خط قرمز تعریف کنند؟!جناب قاضی‌القضات اگر نگرانند در این رقابت نابرابر، نقد ایشان تعرض به قوه قضاییه تعبیر شود، بهتر است یا از ریاست قوه استعفا دهند یا از نامزدی ریاست جمهوری.

موشکاف: هاهاهاها. اما ملاحظه می‌فرمایین؟ اینجور مواقعه که عظی میزنه پشت دستش و میگه عه عه عه! من اینارو آوردم قاتق نون نمایش انتخاباتم باشن، حالا شدن بلای جونم. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین یارو رئیسی چه فیگوری گرفته بود. هاهاهاها.

۱۷۰۰-۱۴۰۰۳۰۹-رادیو جوان-گفتگو با نامزدها-

مسأله آزادی کسی بخواهد آزادی را به‌خاطر این‌که باید امنیت وجود داشته باشد به‌نحوی مورد آسیب قرار بدهد نه قانون اساسی این رامجاز می‌داند نه قوانین موضوعه مجاز می‌داند نه خواست مردم است!

آزادی در جای خود اصلاً آزادی در پرتو امنیت اتفاق می‌افتد ما چرا به این دو مقوله یک تضاد ایجاد می‌کنیم؟

اصلا آزادی در پرتو امنیت است تا امنیت نباشد که آزادی اتفاق نمی‌افتد در یک فضای امن مردم می‌توانند هم فکر کنند هم بیان کنند من عمیقاً به آزادی فکر و اندیشه آزادی قلم آزادی بیان معتقد هستم

موشکاف: هاهاهاها. بعله، آزادی با امنیت به دست میاد، امنیتم با اعدام و قتل‌عام! البته غیر از یارو مهرعلیزاده که اینطوری بز میرقصونه، یارو همتی هم بندو آب داده که بابا! اینایی که وعدهٔ اقتصادی میدن حرف مفت می‌زنن، ما حقوق کارمندا رم نداریم بدیم، حقوق بازنشسته‌ها رم از صندوق خودشون میدیم. یعنی نامزدا رفتن تو خط لو دادن چاخانا و خالی‌بندیای همدیگه! هاهاهاها. حالا استبل نظامو داشته باشین. هاهاهاها.

مسعود پزشکیان – عضو مجلس ارتجاع – ۱۰خرداد

در مقابل حرف‌هایی که می‌گویم گردنم را گرو می گذارم اگر یک غلط بود گردن ما را بزنند!

اما آنچه که در رابطه با این به‌اصطلاح جریان انتخابات رخ داد و عدم به‌اصطلاح احراز را در قبال ما عزیزان به آن دست پیدا کردند یک خواهش دارم اولاً تشکر می‌کنم از شورای نگهبان برای این‌که لطف کرد بار سنگینی را از روی دوش ما برداشت اما از آنها خواهش می‌کنم شفاف آنچه که اشکال و یا نقصی در کار ماست علناً به جامعه بگویند و بگویند که این عیبها را داریم

ولی خوب شورای نگهبان شاخص‌ها را اعلام بکند تا ببینیم مردم بفهمند که گیر کجاست!

موشکاف: هاهاهاها. یارو اینو گفت و بلا گفت. از باند عظما ریختن رو سرش، یه نمونه رو داشته باشین. هاهاهاها.

عزیزی پاسخ به پزشکیان

آقای پزشکیان برادر عزیزم شما از عدالت شورای نگهبان گفتید سؤال من از شما این هست که ۳۲ سال شورای نگهبان شما و امثال شما را تأیید کرد عدالت داشت این دفعه که برخی از شما و همکاران شما احراز صلاحیت نشدید عدالتش بر شما جای سؤال شد؟

موشکاف: هاهاهاها. بعله، اینا همه چی شون پوله و قدرت، تا جایی که منافعشون تأمین شه، مجیز عظما رو میگن، اگه تأمین نشه، اون روشون بالا میاد و به‌قول شاعر:

ببری مال مسلمان و چو مالت ببرند داد و فریاد برآری که مسلمانی نیست هاهاهاها. دوستان مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط


موشکاف : یارو اردکیان، وزیر نیروی شیخ فری رو بردن به اصطبل نظام و کشیدن زیر اخیه که توضیح بده

 
لطفا به اشتراک بگذارید: