حاکمیت بی‌صلاحیتها در ایران ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ حاکمیت بی‌صلاحیتها در ایران ـ ۱۲خرداد۱۴۰۰


رد صلاحیت شدن برخی از بالاترین مهره‌های این رژیم در انتخابات پیش رو

در آستانه برگزاری بی‌سابقه‌ترین شعبدهٔ انتخاباتی از سوی خامنه‌ای هستیم. انتخاباتی که از میان ۵۹۲ثبت‌نام شده تنها اسامی ۷تن دست‌چین شده بیرون آمد و همین امر باعث موجی از اعتراض میان باندهای رژیم و به‌خصوص باند خودش شده است.حاکمیت بی‌صلاحیتها در ایران ـ قضاوت با شما

خامنه‌ای از مدتها قبل در پی انقباض حکومتش بود و مدتهاست طرح مهندسی این انتخابات را تنظیم کرده است. پس از جراحی شورای نگهبان در این دور، هدف خامنه‌ای ساکت کردن خودی‌های نظام است، کسانی که ۸سال رئیس‌جمهور او بوده‌اند، ریاست مجلسش را سال‌ها به‌عهده داشته‌اند و... اما در این شرایط بحرانی خامنه‌ای لاجرم ناچار است آنها را کنار زده و رئیسی را به کرسی ریاست حکومت قتل‌عامش بنشاند.

ضمن ۴۲سال گذشته آخوندها روشی جز سرکوب مخالفانشان نداشته‌اند. اما این بار نوبت خودیهای نظام رسیده است. حال ببینید با اشاره خامنه‌ای، مزدورانش چگونه برای آنها شاخ و شانه می‌کشند.

به‌دنبال حذف و دفن کاندیداهای باندها توسط شورای نگهبان ارتجاع برای انتصاب آخوند جلاد رئیسی و همزمان نق و نوق تعدادی از رد صلاحیت شدگان پاسدار شریعتمداری بعد از چند تن دیگر از چماق به‌دستان به صحنه آمد و با وقاحت گفت: رد صلاحیت بعضی نامزدها یعنی اوج تقوای شورای نگهبان.

پاسدار شریعتمداری در ادامه گفت: «شورای محترم نگهبان با اعلام عدم احراز صلاحیت شماری از نامزدهای جبهه اصلاحات، خدمت بزرگی به این جبهه کرده است و در این ماجرا نه فقط از تعهد و پایبندی این شورا به قانون خبر داده است بلکه اوج نجابت خود را نیز به نمایش گذارده است.

اگر اعضای شورای نگهبان از ایمان راسخ، تقوای فراوان و نجابت مثال‌زدنی برخوردار نبودند و چنان‌چه خدای نخواسته به این یا آن جناح سیاسی وابسته بودند، باید صلاحیت چند نامزد مورد اشاره را تأیید می‌کردند تا از سوی مردم رد شوند».

مطالب مرتبط


سلاخی‌های خامنه‌ای در جریان سیرک انتخابات، شلیک به پای خود ـ قضاوت با شما

حمله پاسدار شریعتمداری به باندهای رقیب: رد صلاحیت بعضی نامزدها یعنی اوج تقوای شورای نگهبان
لطفا به اشتراک بگذارید: