عرضم به حضورتون که هر دم از باغ نمایش انتخابات نظام بری می‌رسد، چاخان تر از چاخان تری می‌رسد ـ موشکاف

هر دم از باغ نمایش انتخابات نظام بری می‌رسد. چاخان تر از چاخان تری می‌رسد ـ موشکاف ـ ۱۲خرداد۱۴۰۰


 

موشکاف:‌ سلام! به به! دوستان گل و گلاب! میوة کمیاب! عرق بیدمشک! هاهاهاها. ایشالا که سرزنده و سرحال باشین. هاهاهاها. عرضم به حضورتون که هر دم از باغ نمایش انتخابات نظام بری می‌رسد. چاخان تر از چاخان تری می‌رسد.هاهاهاها. چنان چاخان می‌کنن که اگه میشد از چاخاناشون برق گرفت، نه تنها مشکل بی برقی حل میشد، کلی هم صادرات می‌داشتن. هاهاهاها.

 

گفتگو با مهر علیزاده

محسن مهرعلیزاده – نامزد سیرک انتخابات - ۱۰ خرداد

حتی من می‌خواهم که بگویم بودجه‌ای که در اون هزینه داریم می‌کنیم نفتی که می‌فروشیم بودجه‌ای که هزینه میشه رسماً به شکل تابلوی شفاف در همین سر معابر مردم ببینند که رانندگی می‌کنند سر چراغ قرمز ایستادند می‌بینند که امروز چقدر نفت فروختیم چقدر درآمد داشتم چقدر مالیات گرفتیم و آخرین وضعیت‌مان چی هست.

 

موشکاف: هاهاهاها. گوگوری مگوری! تو که با این وعده‌هات عظما رو کشتی از خوشی! هاهاهاها. با این طرحت از اونور شفافیت افتادی بیرون که. هاهاهاها. حالا چاخان یارو سبزعلی رضایی. هاهاهاه.

 

گفتگوی ویژه-پاسداررضایی

پاسدار محسن رضایی – نامزد سیرک انتخابات – ۱۰ خرداد

مسأله اصلی یارانه عدم تخصیص درست یارانه یا به تعبیری بیت‌المال هست این‌که من اخیراً اعلام کردم که یارانه باید به450هزار تومان برسد یک عده فکر کردند این شعار پوپولیستی است و من تعجب کردم اینها چطور در مناصب مهمی در جمهوری اسلامی هستند ولی نمی‌توانند این پیشنهاد من را درک بکنند

 

موشکاف: هاهاهاها. بابا یه ذره درکش کنین، زبون بسته دچار افسردگی میشه‌ها.هاهاها. همین مونده بود که این شبدرقلی دائم الکاندید هم طرح‌ اقتصادی بده. هاهاها. البته این، در جواب حرفای همتیه که خودش کاندیدست و سبزعلی رو مسخره کرده بود. هاهاهاها.

 

گفتگوی ویژه-همتی

‌ عبدالناصر همتی – نامزد سیرک انتخابات – ۹ خرداد

 

‌ببینید اگر بگوییم مثلا ما 450هزار تومان می‌خواهیم بدهیم. من که اطلاع دارم. من تا امروز که توسط رئیس جمهور محترم از کار برکنار شدم، رئیس بانک مرکزی بودم. من همه اطلاعات را دارم، ، از کدام منابع؟ می خواهید بنزین را بکنید 10هزار تومان، خب شفاف بگویند به مردم که می‌خواهیم اضافه کنیم از کجا می‌خواهید منابع آنرا بیاورید بدهید. بعضی‌ها واقع ساده انگارانه به مسایل نگاه می‌کنند، فکر می‌کنند اداره یک کشور مثل اداره یک خانه است، نه اینطوری نیست.

 

موشکاف: هاهاهاها. بعله، یارو که دوزار دستش تو کاره می‌دونه که این حرفای صد من یه غاز یه قرون نمی‌ارزه. هاهاهاها. همین یارو همتی مقر اومده که حقوق کارمندا رو هم دارن از صندوق خود بازنشسته‌ها میدن، یعنی در واقع می‌دزدن. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. هاهاهاه. اما ملاحظه بفرمایین که این روزنامه‌هه چطوری بابت وعده درمانی هشدار میده.هاهاهاه.

روزنامة حکومتی شرق – ۱۱ خرداد

شگفتی‌های انتخابات ۱۴۰۰

به کاندیداها توصیه می‌کنم به پرهیز از وعده‌های انتظارآفرین که در شرایط کنونی به‌مثابه «چاشنی‌های آماده انفجار» است.

موشکاف: هاهاهاها. بعله، چاشنی‌های قابل انفجار برای یه جامعة در آستانة انفجار.هاهاهاها. ترس اصلی عظما هم از همین انفجاره و به خاطر این بودکه این همه رسوایی رو با آوردن رئیسی جلاد به جون خرید، اما دوستان از بندة موشکاف بشنوین که از اون چه که ازش فرار می‌کرد، داره به سرش می‌آد. هااهاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط


کسادی و موج مخالفت های گسترده مردم ایران با نمایش انتخابات رژیم، از دید رسانه های منطقه و جهان ـ بیست دقیقه

در چنبرهٔ بحران هسته‌یی
لطفا به اشتراک بگذارید: