کسادی و موج مخالفت های گسترده مردم ایران با نمایش انتخابات رژیم، از دید رسانه های منطقه و جهان ـ بیست دقیقه

کسادی و موج مخالفت های گسترده مردم ایران با نمایش انتخابات رژیم، از دید رسانه های منطقه و جهان ـ بیست دقیقه ۱۲خرداد۱۴۰۰


 الشرق الاوسط: نتیجه انتخابات در ایران از پیش مشخص است


الشرق الاوسط در بررسی نمایش انتخابات رژیم نوشت:‌ فعالیت انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم ایران بی‌هیچ هیاهو و در یک فضای سرد و بی‌تفاوتی، روز جمعه گذشته رسماً آغاز شد، در حالی‌که بسیاری می‌گویند نتیجه چنین انتخاباتی از پیش مشخص است.

کمیته حقیقت یاب برای شناسایی قاتلان مردم عراق


اسکای نیوز

کمیته تحقیق در عراق که در این زمینه کار می کند از ۱۲۲ افسر و وابسته به نیروهای امنیتی بازپرسی کرده.

این کمیته گفته است صحبتهای بستگان قربانیان ترور در این کشور را نیز شنیده است و دلایل جنایی و پرونده های قضایی مرتبط با آنها را با مطالعه نزدیک به ۷ هزار پرونده جنایی که از طرف دادگاهها صادر شده توسط قضات این کمیته بررسی شده و در ارتباط با اعلام نتایج نیز این کمیته گفته است موضوع تنها به زمان نیاز دارد.

راههای پیشگیری از دخالت های رژیم آخوندی در لبنان


الحره

هژمونی حزب الله بر لبنان باعث شده است بحرانها در این کشور افزایش پیدا کنند اما در کنگره آمریکا اقداماتی صورت گرفته تا این روند متوقف شود.

ابراهیم رئیسی جلاد بیرحم و آخرین رئیس جمهور رژیم ملاها به قلم استراون استیونسون


این بار ممکن است (تقلب در) این انتخابات قلابی از هر زمان دیگری بزرگتر باشد. پس از هشت سال ریاست‌جمهوری حسن روحانی، ۸۰ میلیون ایرانی از دست او و علی خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم و از دیکتاتوری آخوندسالاری که زندگی آنها و اقتصاد کشور را خراب و اکثریت مردم را دچار فقر شدید و ایران را به یک جزام بین‌المللی تبدیل کرده‌اند، خسته شده‌اند.

انعکاس افشاگری های مقاومت ایران در روزنامه الیوم


این اطلاعات بر اساس مطالعات و تحقیقات و نقشه‌های تهیه شده توسط شورای ملی مقاومت ایران و بر اساس گزارشاتی از سال‌ها تحقیق دقیق، توسط سازمان مجاهدین خلق تهیه شده است . گزارشی که رژیم آخوندها را به‌خاطر فعالیت‌های ممنوعه بین‌المللی که صلح و امنیت جهان را تهدید می‌کند زیر گیوتین تحریم‌های بین‌المللی ، قرار می‌دهد.

برزیل،تظاهرات گسترده در اعتراض به عملکرد دولت در مقابله با کرونا


به گزارش آسوشیتدپرس شهرهای برزیل شاهد تظاهرات گسترده ای ‌در اعتراض به ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور، و عملکرد دولت او در مدیریت بیماری همه گیر کروناست .

 گسترش خدمات اینترنتی جی ۵ توسط انگلستان


یک شرکت دولتی روسی به نام کاسموس که دست اندرکار امور فضایی است اعلام کرد ماهواره‌بر «سایوز-۲» با ۳۶ ماهواره مخابراتی انگلیسی را ، از پایگاه فضایی واستوچنی (در شرق روسیه) به فضا پرتاب کرده است .

 مطالب مرتبط


نمایش انتخابات رژیم اسد و نامشروع اعلام کردن این انتخابات از طرف غرب و اپوزیسیون ـ بیست دقیقه

انعکاس سیرک انتخابات رژیم آخوندی با کاندیداهای شکنجه گر در رسانه های جهان ـ بیست دقیقه

تریبون آزاد در نازی‌آباد: «‌هر کس رأی بدهد به ۱۵۰۰کشته آبان ظلم کرده است»
لطفا به اشتراک بگذارید: