نمایش انتخابات رژیم بر بستری از خشم انفجاری جامعه ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

ساعت وصل ـ نمایش انتخابات رژیم بر بستری از خشم انفجاری جامعه ـ قسمت اول ـ ۱۴خرداد۱۴۰۰


میهمان برنامه: حسین ربوبی


همین چند روز پیش و در لابلای شعارهای تو خالی نامزدهای نمایش انتخابات، گزارشی از فقر مطلق بخش عمده‌یی از مردم ایران توسط نهاد مورد تأیید رژیم منتشر گردید که قلب هر ایرانی را به درد می‌آورد.نمایش انتخابات رژیم بر بستری از خشم انفجاری جامعه ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

رئیس مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی رژیم از رونمایی گزارش وضعیت فقر و نابرابری کشور در دو دهه گذشته خبر داد. «این مطالعه نشان می‌دهد در حالی که جمعیت زیر خط فقر مطلق از سال۹۲ تا ۹۶ به ۱۵درصد رسیده بود، اما از سال۹۶ تا ۹۸ به ۳۰درصد افزایش یافت» (همشهری۱۲ خرداد ۱۴۰۰).

بنابراین جمعیت زیر خط فقر مطلق در ایران بر اساس آمارهای همین رژیم، دو برابر شد و به ۲۵میلیون نفر رسیده است. فقر مطلق هم به شرایطی گفته می‌شود که در آن امکانات مادی فرد یا خانوار تکافوی نیازهای اولیه آنها را نکند.

دسترسی به آب و غذای سالم، سقفی بالای سر، آموزش ابتدایی و خدمات درمانی حیاتی، نیازهای اولیه هر انسانی است. تازه این آمار حد متوسط در کل کشور است اما عدم تعادل‌های منطقه‌یی فاجعه را دوچندان می‌کند. همین مؤسسه می‌گوید در استان سیستان و بلوچستان فقر درآمدی بالای ۷۰درصد است.

درت طلبان فاسد و تبهکاری که امروز برای رسیدن به کاخ‌سفید پاستور از هیچ حیله و حقه‌ای فرو گذار نمی‌کنند یادشان رفته است که چهل سال رژیم آخوندی از این ترفندها استفاده کرده است و مردم دیگر فریب این وعده و وعیدهای دروغین را نمی‌خورند.

ساعت وصل ـ ما به صندوق‌های رأی نه می‌گوییم و در شعبده انتخابات شرکت نمی‌کنیم ـ قسمت دوم


تماس هموطنان از شهرهای مختلف میهن


ساعت وصل ـ رأی دادن در این نمایش مسخره خیانت به خون شهیدان آبان ۹۸ است ـ قسمت سوم


تماس هموطنان از داخل کشور


ساعت وصل ـ اکثریت هموطنان ما در این سیرک خامنه‌ای شرکت نمی‌کنند ـ قسمت چهارم


سخنان هموطنان از داخل میهن


مطالب مرتبط


رسوایی سیرک انتخابات و چشم‌انداز قیام ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

پیام مادر شهید قیام آبان ۹۸ امیرحسین زارع زاده: رأی ما سرنگونی است



لطفا به اشتراک بگذارید: