تو تعزیه انتخابات نظام یه سری مثل دائم الکاندید رضایی و مهرعلیزاده و همتی، نقش نعشو بازی می‌کنن

تو تعزیه انتخابات نظام یه سری مثل دائم الکاندید رضایی و مهرعلیزاده و همتی، نقش نعشو بازی می‌کنن - موشکاف۱۳خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همهٔ رفقای باصفا و خوش مرام! هاهاهاها. رفقا! تو تعزیهٔ انتخابات نظام یه سری مثل دائم الکاندید رضایی و مهرعلیزاده و همتی، نقش نعشو بازی می‌کنن؛ اما همینا گاهی زبون وا می‌کنن و یه حرفایی می‌زنن که حال عظما رو خیلی ناخوش می‌کنه هاهاهاها.

سخنرانی مهرعلیزاده

محسن مهرعلیزاده - نامزد سیرک انتخابات – ۱۲خرداد

دلارهای ۴۲۰۰تومان به بازار میریزیم با این نداریدلارخشی‌اش را می‌خورند بخشی‌اش را هم بر می‌دارند از چین جنس آشغال وارد کشور می‌کنند بعد می‌بینیم در آن سنگ‌قبر در آمده سنگ‌قبر سنجاق قفلی همین تسبیح‌هایی که خیلی‌ها به‌دست می‌گیریم صلوات شمار آخه به خدا خنده‌دار است والله خنده‌دار است تو تاریخ به ما می‌خندند می‌گویند یا شما خائن بودید به بنده عرض می‌کنم یا می‌گویند خائن بودید یا عقل نداشتید

موشکاف: هاهاهاها. هر دوش. هم عقل نداشتین و هم خائنین. هاهاها. اولین خائن هم گوربه‌گوری خمینی دجال بود که انقلابو هپلی هپو کرد و شد استبداد مطلقهٔ ولایت فقیه. اما اون موقع نمی‌تونست رسماً زیر انتخابات بزنه، اما حالا سگ و سیله‌های دجال علناً از این چیزی که به گردنشون افتاده، اظهار ناراحتی و پشیمونی می‌کنن هاهاهاها.

حسن عباسی

آمدیم مدل دموکراسی غربی در رقابت انتخاباتی رو پذیرفتیم. اشتباه کردیم. الآن این سخن مطرحه. امارات که انتخابات نداره. اعصاب مردمش راحت‌تر نیست؟ قطر که انتخابات نداره، عمان که انتخابات نداره، این ترکمنستان بالای ایران انتخابات نداره آروم‌تر نیست اعصابشون؟

موشکاف: هاهاهاها. اعصاب مردم وقتی آروم میشه که شر لات و لمپنایی مثل تو از سرشون کم شه. هاهاها. اما داشته باشین آخوند جلاد رئیسی رو که ترس و لرز تمام وجودشو گرفته. هاهاهاها.

جام جم-ایران ما-رئیسی

ابراهیم رئیسی – نامزد سیرک انتخابات – ۱۳خرداد

وای به آن روزی که مردم ناامید بشوند مایوس بشوند احساس جدایی از صندوق رأی بکنند احساس ارتباط با دولت نکنند احساس کنند که دولت حرف آنها را نمی‌شنود احساس کنند که دولت آنها را از تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی حذف کرده وای به آن روز! اونی که اتفاق دارد می‌افتد الآن نوعی ناامیدی دارد بر جامعه ما بر جوانهای ما و مردم ما مستولی میشه

موشکاف: هاهاها. ناامیدی چیه؟ از قضا مردم خیلی هم امیدوارن، اما به سرنگونی نظام. هاهاها. آخه دیگه جوونا نه‌تنها ترس ندارن، بلکه ترسو ریختن تو دل آخوندا و سگ و سیله‌هاشون. ملاحظه بفرمایین که یه جوون شجاع، تو نمایش تریبون آزاد بسیجیای احمق چطوری میذاره تو کاسهٔ نظام هاهاهاه.

جوان در تریبون آزاد

آخر رئیسی هم قوه قضاییه هست دیگه، قبلش مگه هیچ کاره بوده یا مگر فقط روحانی بوده؟ همشون بودند آقا!
هرکی هم رأی بده به اون ۱۵۰۰ نفری که توی آبان کشتند ظلم کرده. این را دارم بهتون می‌گم.
توی اسراییل یا فلسطین ۲۰نفر می‌میرند، ۵۰۰۰ مرتبه تلویزیون ما اعلام می‌کند. ختم می‌گیرند برایش.
۱۵۰۰نفر توی مملکت ما مرد، یک نفر بلند نشد تو تلویزیون چیزی به اینها بگه.
بابا اینها غارتگرند ولمون کن!

موشکاف: هاهاهاها. ایوالله! ایوالله! دم بچه‌های شجاع و شورشی گرم! زنده باشین ایشالا که عظی و سگ و سیله‌هاش از همین شماهاس که می‌ترسن. هاهاهاها. بعله، خون شهدای قیام آبان تو وجود همین جوونا می‌جوشه و خواب خوش واسه عظما نذاشته. هاهاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط


چرا کاندیداهای انتخابات به نتیجه اعتراض کردند ـ ۱۴خرداد۱۴۰۰

خامنه‌ای به نقل از وصیت خمینی ملعون : عدم حضور در انتخابات چه بسا گناهی باشد در رأس گناهان کبیره

 
لطفا به اشتراک بگذارید: