این عظمای فلک زده، از فرط گیجی و منگی دم سرنگونی، یه لگدی به شوربای نگهبانش زد ـ موشکاف

عظمای فلک زده، از فرط گیجی و منگی دم سرنگونی، یه لگدی به شوربای نگهبانش زد ـ موشکاف ـ ۱۵خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به! رفقا! دوستان! خودتون گل باشین، اما عمرتون عمر گل نباشه! هاهاهاها.عارضم به حضورتون که این عظمای فلک زده، از فرط گیجی و منگی دم سرنگونی، یه لگدی به شوربای نگهبانش زد، اونم چه لگدی. هاهاهاها.

خامنه‌ای - ۱۴ خرداد
در جریان عدم احراز صلاحیت به بعضی از کسانی که احراز صلاحیت شان نشده بود جفا شد ظلم شد نسبتهایی داده شد یا به خودشان یا به خانواده‌هایشان که واقعیت نداشت
مطالبه‌ام این است از دستگاههای مسئول که جبران کنند مواردی که یک گزارشی داده شده

و خلاف واقع بوده مربوط به فرزند کسی مربوط به خانواده کسی این را بعد هم معلوم شد که خلاف واقع است این را جبران کنند و اعاده حیثیت کنند
موشکاف: هاهاهاها. عظی قاط زده و به پای خودش شلیک کرده.هاهاهاها.

یارو کدخدایی هم توییت کرد که حرف عظما فصل الخطابه و اینا.هاهاها. آقا اینو گفت و آب از لب و لوچة جماعتی که چشم امید به لاریجانی دوخته بودن، راه افتاد .

اما خبر اومد که نخیر! باید سماق بمکن.هاهاهاها. بیچاره‌ها خیطی بار آوردن.
شورای نگهبان ضمن تأکید بر حفظ حرمت اشخاص و محکوم نمودن هتک حرمت و حیثیت داوطلبان و خانواده‌های ایشان از کلیه رسانه‌ها موکداً می‌خواهد با توجه به محرمانه بودن بررسی صلاحیتها در این شورا و با عنایت به این‌که در بررسیها مجموعه‌یی از موضوعات، مستندات و مدارک مورد ارزیابی قرار گرفته و برخی گزارشهای نادرست در نظریه نهایی شورای نگهبان مؤثر نبوده است
موشکاف: واویلا واویلا دوستان ملاحظه می‌فرمایین، یعنی یه توسری دیگه زد تو ملاج لاریجانی بدبخت و گفت نخیر علت رد صلاحیت لاریجانی با مدارک و مستندات بوده! هاهاهاها

اما رفقا! ببینین چه خر تو خریه تو نظام که عظی مجبوره چنین ملق‌هایی بزنه هاهاهاها. آش انتخابات نظام اونقده شوره که یارو میگه شده فیلم هندی.

البته از نوع کمدی تراژدیش هاهاهاها. (فیلم با سکون «م» و بدون مکث خوانده شود)
زیرنویس:‌عباس عبدی از باند اصلاح‌طلب - ۱۴ خرداد
انتخابات ما هم مثل فیلم‌های هندی و ترکیه‌شده، تا فکر می‌کنی قصه تمام شده، یکباره موضوعی پیش می‌آید و دوباره قصه‌ای دیگر آغاز می‌شود.

موشکاف: هاهاهاها.عله... عظما هم خودش میدونه که قصه اش رو به پایانه، بخاطر همینه که این جور ذلیلانه التماس رای داره و به جنازة اون دجال آویزون می‌شه. هاهاهاها.

امام می‌فرمایند که عدم حضور، این در وصیت نامه است. عدم حضور در انتخابات در بعضی مقاطع چه بسا گناهی باشد در رأس گناهان کبیره.

موشکاف: هاهاهاها. اما حکم ملت اینه که نظام ولایت عین نجاسته و باید از صفحة روزگار پاکش کرد، هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که مقر میاد که این چهل و اندی سالو تو چه ترس و لرزی گذروندن. هاهاهاها.

در بین نظامهای عالم نظام های انقلابی و نظام‌هایی که تشکیل شده در این یکی دو قرن اخیر، بنده هیچ نظامی را سراغ ندارم که به قدر جمهوری اسلامی درباره او پیش‌بینی زوال و نابودی و فروپاشی شده باشد.

موشکاف: هاهاهاها. تو عمرم اینقده قانع نشده بودم، میگه برغم اینکه همیشه گفتن در لبة پرتگاه سرنگونی‌ان اما سرنگون نشدن. دیگه سرنگون نمی‌شن هاهاهاها. خب یارو! یه هل دیگه بهت بدن که کارت تمومه! بر و بچه‌های قیام و کانونای شورشی تو فکر همون هل آخرن. هاهاهاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط


بازخوانی پرونده خمینی ملعون در سالمرگ دجال ضدبشر ـ ری‌توئیت ـ یک قدم تا آزادی

گرداننده خبرگزاری سپاه پاسداران: ما در قصهٔ شورای نگهبان گرفتار یک کوچه بن‌بست هستیم

 
لطفا به اشتراک بگذارید: