گزارش نیویورک تایمز درباره حملات پهپادی مزدوران خامنه ای در عراق

مقام ارشد امنیت ملی عراق: رژیم ایران در حال خفگی اقتصادی است. هر چه بیشتر آسیب می‌بیند، حملات در عراق بیشتر میشود-۱۵خرداد۱۴۰۰


گزارش نیویورک‌تایمزدربارهٔ حملات پهپادی مزدوران خامنه‌ای در عراق


نیویورک‌تایمز در گزارشی دربارهٔ استفادهٴ مزدوران خامنه‌ای در عراق از پهپادهای ساخت رژیم، نوشت « (رژیم) ایران که بر اثر سال‌ها تحریم‌های سخت اقتصادی تضعیف شده از نیروهای نیابتی‌اش در عراق برای افزایش فشار بر ایالات متحده و دیگر قدرتهای جهانی استفاده می‌کند یک مقام ارشد امنیت ملی عراق... ، گفت: « (رژیم) ایران در حال خفگی اقتصادی است. هر چه بیشتر (در این زمینه) آسیب می‌بیند، این حملات هم افزایش می‌یابند»... .


یک مقام ارشد امنیت ملی عراق: رژیم ایران در حال خفگی اقتصادی است. هر چه بیشتر آسیب می‌بیند، حملات تروریستی هم افزایش می‌یابند


نیویورک‌تایمز به‌نقل از ۳مقام آمریکایی، اضافه می‌کند: مقام‌های عراقی و کارشناسان آمریکایی می‌گویند (رژیم) ایران که به‌لحاظ مالی وضعیت دشواری دارد، تأمین مالی شبه‌نظامیان اصلی (خود را) در عراق کاهش داده و درعین‌حال روی جدا کردن گروه‌های نیابتی کوچک‌تر و تخصصی‌تر سرمایه‌گذاری کرده است. این گروهها با اسامی جدید، پوششی برای شبه‌نظامیانی... مثل کتائب و عصائب هستند.


در این گزارش هم‌چنین به‌نقل از یک مقام امنیتی عراقی آمده است که مزدوران رژیم در عراق توسط سپاه خامنه‌ای در پایگاههایی در ایران، عراق و لبنان آموزش داده می‌شوند.



مطالب مرتبط


اعتراف یک سرکرده بسیج عراق ـ تک تیراندازانی هستند که توسط یک افسر سپاه پاسداران فرماندهی می شوند

حمایت دبیرکل سازمان ملل از کارزار عراقیها برای حسابرسی از عاملان ترور فعالان جنبش عراق
لطفا به اشتراک بگذارید: