علل شروع پیک پنجم بیماری کرونا در ایران چیست ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تیک تاک ـ علل شروع پیک پنجم بیماری کرونا در ایران چیست ـ ۱۶خرداد۱۴۰۰


گفتگو با دکتر مسعود کاشفی


آخوند حسن روحانی به دروغ دیگری متوسل شد و وعده پوشالی آغاز واکسیناسیون عمومی در مرداد و پایان آن در آذرماه را داد: «از مرداد می‌توانیم واکسیناسیون عمومی را شروع کنیم مرداد و شهریور و مهر و آبان می‌شود واقعاً اگر واکسن به اندازه کافی باشد تا آذرماه می‌شود همه مردم را انشاءالله واکسینه کرد.علل شروع پیک پنجم بیماری کرونا در ایران چیست ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

پایان این دولت در زمینه کرونا یک آرامشی مردم پیدا بکنند و مسأله واکسیناسیون را برای افراد پرخطر عبور کرده باشد این کار را انشاءالله به حول قوه الهی این دولت انجام خواهد داد و زمینه واکسیناسیون عمومی را هم تا پایان دولت ما آماده می‌کنیم برای دولت بعد که ماه‌های اولیه دولت بعد واکسیناسیون عمومی هم انشاالله انجام بگیرد» (تلویزیون شبکه خبر ۸خرداد۱۴۰۰).

صرف‌نظر از دروغ بودن این ادعا، قرار بود واکسن تولیدی رژیم در بهار در دسترس مردم قرار بگیرد و واکسینه کردن عمومی شروع شود، اما شیخ شیاد با این گفته‌ها زیر این وعده را زد و وعده سرخرمن مردادماه را داد.

در این رابطه روزنامه همدلی ۱۲خرداد۱۴۰۰ نوشت: «همه مسئولان دولتی و بهداشتی به نوعی مسأله واکسیناسیون را مطرح کردند، اما چشم‌انداز روشنی از حرف‌های آنها دیده نمی‌شود».

شخص خامنه‌ای اولین مانع برای واکسینه کردن عمومی مردم است، خامنه‌ای که کرونا را نعمت نامید. از این بیماری مهلک، به‌عنوان سدی در برابر قیام‌ها بهره برد، دروغهای پی‌درپی شیخ دروغگو نیز در خدمت همین سیاست کثیف است.

او در هر جلسهٔ ستاد کرونایش وعده‌های دروغینی تحویل مردم می‌دهد که هیچ ضمانت اجرایی نداشته و محلی از اعراب ندارد.

تیک تاک ـ گوشه‌یی از کارنامه سراسر فساد و تباهی در مناظرات فرمایشی ـ قسمت دوم


گفتگو با رضا هفت برادران


مطالب مرتبط


افشای بخش ناچیزی از فساد و جنایت کارگزاران رژیم در مناظره فرمایشی ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

واکسیناسیون؛ هم‌چنان وعده، هم‌چنان دروغ
لطفا به اشتراک بگذارید: