بیچاره فلک زده عظما، حتی تاب تحمل همین مناظره‌های آبکی رو هم نداره ـ موشکاف

بیچارهٴ فلک زده عظما، حتی تاب تحمل همین مناظره‌های آبکی رو هم نداره ـ موشکاف ـ ۱۷خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت عزیزان خودم! ایشالا که سالم و سرحال باشین، مخصوصاً این روزا که حال و روز عظما واویلاست! هاهاهاها. بیچارهٴ فلک زده، حتی تاب تحمل همین مناظره‌های آبکی رو هم نداره. . عنایت بفرماین


دفتر خامنه‌ای اظهارات او در تاریخ ۶خرداد را در صفحه اینستاگرامش باز نشر کرد. خامنه‌ای گفته بود: «هر وقت نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، (نظام) ضرر کرد!».


موشکاف: هاهاها. عظما خط قرمز گذاشته بود که هیچ کدوم از بازیگران سیرک انتخابات نباید هیچ اشاره‌یی به اعدام و قتل‌عام ۶۷ بکنن! اونا هم گفتن سمعنا و طاعتا! اما ببینیم مگه این بدبختا چی گفتن که واسه عظما قابل‌تحمل نبود


عبدالناصر همتی – نامزد سیرک انتخابات نظام – ۱۵خرداد


مردم! خیلی از شما اینجا نماینده ندارید! به‌حق هم ا عتراض دارید به این موضوع، اعتراض تون را می‌خواهید با قهر از صندوق نشون بدید، من اما فکر می‌کنم اعتراض مؤثرتر اینه که با رأی تون صحنه رو تغییر بدید


موشکاف: هاهاها. مقر میاد که مردم تف کردن به این خیمه‌شب‌بازی مسخره اما اینها آمدن داغش کنن. اما کور خوندن! اینا شده دست‌مایهٔ جوک ملت! هاهاهاها. واسه هم تعریف می‌کنن و به ریش عظما می‌خندن. هاهاهاها. یه نمونه‌اش تکه «سندروم پستی بی‌قرار» یارو رئیسیه. هاهاهاها. حالا داشته باشین تک بعدی رو. هاهاها.


مهرعلیزاده – نامزد سیرک انتخابات نظام – ۱۵خرداد


من از جناب آقای رئیسی سؤالم این است شما که فقط از نظر کارآیی کلاسیک و تحصیلی ۶ کلاس سواد دارید، البته من احترام می گذارم به سواد حوزی حضرتعالی ولی با این سواد نمی‌شود اقتصاد را اداره کرد.


موشکاف: دددی‌دی‌دی! ملاحظه بفرمایین که نظام ولایت چه معجونیه که این یارو رئیسی با شیش کلاس سواد و ۱۹سال سن می‌شه دادستانش و فرت و فرت حکم اعدام هزاران نفرو صادر کرده. حالا برین تو نخ وعده‌هاشون. هاهاها.


عبدالناصر همتی – نامزد سیرک انتخابات نظام – ۱۵خرداد


وضعیت اقتصادی ایران در شرایط فعلی طوریه که اغلب وعده‌های جذاب و رنگارنگ که بقیه نامزدها می‌دهند امکان تحقق نداره. من برخلاف دوستانی که اینجا روبه‌روی شما هستند اقتصاد می‌دونم، اقتصاددانم ازجزئیات وضعیت اقتصادی کشور خبر دارم سابقه مدیریت اقتصادی اجرایی دارم ما منابع لازم برای این وعده‌ها رو نداریم، دوست ندارم براتون بدروغ بگم و برای رأی آوردن از شما متوسل به دروغ بشم


موشکاف: هاهاهاها. گاگولی! اینا که از خودشون حرف نمی‌زنن دارن سفارش عظی رو انجام میدن. که گفته بود مردمو راضی کنین که از پس مشکلات اقتصادی برمیاین. یعنی دروغ بگین و وعدهٔ کشک و پوشال بدین. هاهاهاها. اما بازم ببینین که این رژیم چه معجونی از جنایته که همینایی که دستچین شدن که تو نمایش انتخابات و مناظره نقش نعش رو بازی بکنن، از همین نق و نوقاشون هم چقدر می‌ترسن.


عبدالناصر همتی – نامزد سیرک انتخابات نظام – ۱۵خرداد


خوب من الآن یک شهروند عادی استاد دانشگاهم ایشون رئیس قوه قضاییه هست این بالاخره یک تعارض منافع داره جناب آقای رئیسی من الآن نمی‌دونم آیا امان نامه به من می‌دید که بعد از اتمام اینها پیگیری نکنند علیه من پیگیری قضایی نکنند.


موشکاف: هاهاهاها. خب با حرفای همینا فکر می‌کنم واسة بندهٴ موشکاف، دیگه حرفی برای گفتن نمی‌مونه هاهاهاها. جز این‌که با این کاراش میخ می‌زنه به تابوت نظام. هاهاهاها. مرحمت زیاد.



مطالب مرتبط


بانک مرکزی رژیم آخوندی یا ماشین چاپ اسکناس ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

نمایش مناظره، واکنش خامنه‌ای؛ چرا؟

 
لطفا به اشتراک بگذارید: